Moto Morini felújítás

Nagyjából négy hónap, némi munka és egy jelentősebb összeg rálocsolását követően, ma délelőtt sikeresen beindult a járgány.
A teljesség igénye nélkül, az alábbi dolgokat csináltam, csináltattam a vason....

-a váz,lábtartók és konzolok,oldalsztender,kormányvégek szinterezése...
-a blokk oldaldeklik festése...
-hengerfejek felújítása...szelepvezetők,szelepszár szimmeringek cseréje,szelepházag lapkázás,síkolás...
-hengerhüvelyek cseréje...
-kormánycsapágyak cseréje...
-az ülés áthúzása,szivacs pótlása...
-vízpumpa szimmering cseréje...
-tankbetöltő cseréje és a zárak átalakítása az új kulcsokhoz...
-folyadékok cseréje...fagyálló,olaj,szűrő,fékfolyadék...
-új hátsó gumi...Pilot Road 4...

Még nem százas,mert egy vízcső megadta magát, de már látom a fényt, az alagút végén...