Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sőt egy nagyon rendes vendégszerető, jó idegenvezető, igazi öreg motoros úriember. Remélem jól van a Fater.
A motorozásnak ez a szakága áll MINDENNÉL távolabb tőlem. 😬 Pedig baromi szép helyeken jártak / jártatok.
Józsit tavaly augusztus elején szerettem volna meglátogatni, nagyon messze lakik, ritkán járok arra, de akkor éppen arra vitt az utam, csak egy köszönés volt a terv. A lakat kívül volt a kapun, az autója és a traktor se volt már az udvaron. A telefonját nem tudtam elérni, szomszédokat se láttam hogy kérdezzek felőle. Nem tudom mi lehet vele, de azért remélem jól van. Az erősen kritikus megfogalmazásaitól függetlenül, a való életben nem volt ő rossz ember.
akit esetleg érdekel az nézzen rá 3:30 körül kezdődik a leereszkedés
http://youtu.be/CJjFpgG6CbE
Van töltés mindig de csak folyóparton. 😆
jöttünk le egy kisebb csapattal a nagybiharról, aztán nem mindenki olyan bevállalós mint a kemény mag és lassan haladtunk, mivel geci meredek csak fékezéssel tudsz álló helyben maradni, néha több percekig álltunk egy egy akciónál
én nem szoktam ilyenkor levenni a gyújtást mert ha gurul nem kell önimdítóznim kettes-kuplung és röffen
és annyit ment a féklámpa hogy lemerült(tenere 2x21w féklámpa)
előtte a 12ah akkuval is volt hasonló akció az bírta
De nem volt töltésed, vagy miért?
csak egy 72es spirál helyett kapsz 3db 100as munka akkut...... ami azért egy hetes peca során jó dolog ha nem tudod vagy macerás a töltése
spirál egyetlen előnye jelen esetben a kisebb térfogat és súly
igazi nagy előnye hogy durván több indítóáramot tud mint ami szükséges és mint minden akku az évek során veszít a teljesítményéből, de még több év után is tudja azt amit egy gagyi újkorában
nekem a motorban 6 ah spirál tudta azt amit a 12es savas, de fele annyi idő alatt kimerült aztán nem voltam hozzá szokva és tologathattam a hegyen
Kis áramra spirál sokkal később merül le, viszont akkor hirtelen. Sokkal kisebb a belső ellenállása
Bal lábbal keltél? Mi fáj ennyire? 😁
Egyébként akku témában nagy Homály van a fejekben. Mindenki az általános dolgokat puffog tatja közben fogalmuk sincs mi történik az akkuban valójában 😁
Még.szerencse hogy te mindent IS a legjobban.értesz (mondjuk akkor nem ide publikálnál) 😆 de néha kiderül hogy sötét vagy mint a belsö zseb 😄
Az elején még egész normálisnak tüntél de egyre inkább csak okoskodni jársz ide. És persze rajtad kivül mindenki hülye - ami igaz is ha szóba áll veled 😄 szerintem otthon már praktizálsz is amikor a nejed nem ér rá 😆
Kezdesz hasonlitani petro jozsira, az is igy kezdte aztán a kor elöre haladtával egyre arrogánsabban cigányozva a gyorstalpalo képzettségeit felsorolva közölte mindenkivel hogy mekkora észkombájn. 😆 ugyhogy nálad is betudom a kor elörehaladtának. Konzultálj a feleségeddel, a folyamat lassithato 🙂
....
Azért valljuk be teljesen feleslegesen
Aki csónak motorhoz spirál cellás akkut vesz nem teljesen normális 😁
Annyi pénzért tud venni legalább 2-3x annyi teljesítményű munka akkut
Csónak motorhoz nem kell 1000 amper indïtóáram....
Végre valamiből vettél egyszer egy rendeset 😘
Mit akarsz ennél komolyabbat? Szerintem ezt se érted 😃
Találós kérdés.
-90Ah és elfér a kezedben, mi az?
-Hát b+, nem ez :D
De van(pusztit küldő) nekem ilyen van kettő(meghajlós) Dabason vettem igaz több éve már akkor még csak 80 at ért. Mondjuk kértem róla számlát elírtam(meghajlós) a masterba benne van az egyik a másik a motorcsónakba volt. oda kellett megbízható akksi mert qrva szar lehet a Tisza közepén betolni a csónakot mert lemerült az akksi(fetrengős) a minn kotát is igen jól viszi 1 akksi 1 átlag napot kibír a vizen 6 botra(meghajlós)
Találtam egy egészen durva példányt - beépített iránytűvel! 😆

https://hu.banggood.com/JX29-P...
Amit alant linkeltem egy eleg bevalt gyartmany, youtube-on tobb video van rola. Sok sikert
Az csak előny ha kicsi, mert nem foglal sok helyet. Az is elég ha csak egyszer kétszer körbeforditja a főtengelyt. Keresgélek még, köszi a választ!
https://hu.banggood.com/IMars-...

Cseh raktarbol, ingyen szallitassal. Egy het alatt itt van, vam es afa nelkul.
Mukodnek ezek, de csodat nem szabad varni. Eleg kicsik, ezert nyilvan par masodpercnel tobbet nem porget, ha errol bikazol, de ha a vas amugy rendben van, az is eleg szokott lenni.
A CB500-hoz nem kell Paks II, de ha talalsz kicsit nagyobb akksist (10 000mAh tajan) hasonlo arban, inkabb azt vedd szerintem. 9-10 korul lattam mas helyeken Yato-t nagyobb akkuval. Az se egy Robert Bosch, de nem ennyire noname kinai.
Üdv! Hasonló kütyüvel volt már valakinek dolga? Meg szabad ezt venni, vagy csak a 40-50 ezres árkategóriában lévők a jók?
Motorhoz kellene, mert kerültem már kellemetlen helyzetbe egy alig több mint 1 éves, de indítani képtelen akksi miatt, ráadásul túl a határon.
https://www.emag.hu/astone-mil...
Eddig a picike, 3,5A-es Aldi-sat használtam a kocsi 60Ah-s akksijához is (a motorén kívül). Kiválóan töltötte, csak qrva sokáig tartott mindig a dolog. Most már van idevaló, combos (10A-es) automata töltőm is.
Aztat nem tom, targoncás papir nem kellett sosem. Viszont régebben komply szakkönyveket tudtak kiadni szinte monden témában, manapság meg az. akevés is.amit kapni lehet végtelen leegyszerüsitett és gagyi. Még tananyag szinten is. Még meg van az öszes régi szak tankönyvem a sulikbol, meg akkoriban kezdtem gyüjteni a szakkönyveket is. A mostaniakat már meg se veszem. Nagyon elnagyolt, a reklámokkal marketinggel teleszórt könyv nagyon kevés érdemi informáciokat ad sok esetben. Egyedül a felülvizsgálatokkal foglalkozók érnek még valamit, de az is inkább csak azért mert a szabványok adják az.alapját.
a targonca tanfolyamon is egy napot szántak az akkukra, töltésre stb
valahol anyáméknál szerntem még megvan a tananyag, ha nem tüzelték el......
96 elég régen volt