Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az jó ár érte ha tényleg nincs nagy baja...
200.
Képen jónak tűnik....mennyi volt,...
Ezen esőben sem fogsz megázni.
ez robogónál elvileg normális
ja, bár képen azért annyira nem adja dehát, képen nekem mi adja
nagyonnagyon fura a gyorsulása, megindul egész jól, aztán egyszercsak semmi.. mondom mivan? közben a mutató szalad fölfelé, csak a cvt miatt nem oylan mint a váltós motorok, hogy egyre jobban, hanem simán ugynaúgy gyorsul 100ig kb, aztán lassabban felkúszik 120ra azt annyi
SEMMI füst, pöccre indul, és motoron ilyet még nem láttam (csak simán km-számlálósat), hogy külön kontrolllámpa van az olajcserére figyelmeztetően
vadi új gumi, egy csepp izzadás nics a telókon, 120at megy ahogy kell neki, enni lehetne a kárpitos(!) belsó csomagtartóról, de van még kétoldalon mély alaguttal kesztyűtartója, meg középen egy vagy 5 literes rekesz, amibe bedobhatom a gyári szerszámkészlet mellé az eü-csomatgot, izzókészletet, meg pár apróságot, és akkor még ott a topcase is fú kurva király! 120nál csak a vállam meg a sisakom kapottt szelet, úgy mentem
Szia!

Nagyon baba! Látom ezen már kényelmesen elférsz.
megvetted?
tettem fel galériát új vasról
Szia vuki879!

Á dehogy haltunk ki, csak nem történik semmi érdemleges.
gyerekek kihaltunk de azért mondom hogy eladó a robim olcsó is meg jó is... elérhetőség adatlapon
Szia,bal lábad alatt,a hátsó fékbovdent is tartó,kb. 4x8cm-es íves lemezkén van.Megtaláltam a motorszámot!Köszönöm!
Az enyém is AF18 blokkos. Hátul a hajtásnál, ahol az olaj ellenőrző csavar van, ott van rajta a motorszám... :) Én meg az alvázszámot nem találtam. Az hol van? :D
Üdv!

Van egy Honda Dio AF18 blokkos AF28-asom.

2db probléma lenne így hirtelen.

1.:Fék. Tárcsás első fék, VR-SUS-os. Szétszedtem, mert nem fogott rendesen. Meg takarítottam, kicsit meghúztam a betéteket csiszoló papírral, és összeraktam. A kerék felőli betét és a tárcsa között van pár mm hézag. Nem támaszt rá a tárcsára. A munkahenger a másik oldalit rányomja szépen, de nincs támasztás, egy oldali a fék, és a hatása is gyenge. Hogy lehet ráállítani? (amikor próbálgattam, pár aktív fékezéssel, pumpálással, hátha rá feszít magától, akkor a tárcsa felforrt, füstölt.)

2.:Elindulás. A motorja nagyon jó, fúrt 50-es henger, gyári herélt puffal, tökéletesen beindul 1 rúgásra hidegben melegben. Amikor jár egy helyben, bemelegszik, akkor nagyon húz. Induláskor rendesen emeli az elejét. De amint megtettem 1-2km-t, megállok táblánál, vagy lámpánál, odahúzom, a motor felpörög, az erő megvan, de szinte meg kell löknöm lábbal, hogy elinduljon. Mi lehet a probléma?
a legtöbb ilyen régi robogón nincs motorszám
Sziasztok,Honda dio AF18-on hol keressem a motorszámot?Alvázszámot találtam.Köszönöm a választ!
tel szám: 0630 412 6986
Eladó:
-Yasuni C16 tükörpolír, Polini Corsa vashenger, Athena Racing aluhenger
MINDEN FEKVŐ MINARELLIRE. Az alkatrészek csak kipróbálva lettek, azért eladóak, mert erősebbet akarok.(pl.: evo2)
ELadó lenne egy Gilera runner 180 fxr-be való Malossi multivar. Akit érdekel az jelezze. 20 ezer az ára szóval nem lenne drága. A fehér kontraszt rugót is oda adom ami sosem volt használva, illetve ha kell valakinek akkor a 9grammos malossi görgőket is oda adom hozzá ha kell de azokat meg kell keresnem mert jól elraktam.
Tudom, hogy egybe van és az a neve hogy tügörgőskosár! Egyébként én raktam össze, mert foglakozom ilyen dolgokkal, de azóta már meg is oldódott a probléma! Kicsit át kellet nézni és meglett a hiba oka! Hengerfejtömités!
srácok van egy eladó Generic cracker robeszon 60 irányáron. megy szépen mint egy 50-es. nem csörög, hidegen is elsőre indul. tuning alapnak tökéletes vagy akinek ilyen van ahoz alkatrésznek. nekem csak a helyet foglalja.