Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

O.k., visszamondtam, köszönöm srácok. Egy szomszéd 2000-ért áthúzta régebben a CBR első ülését, az is kb ekkora, semmi haveri alap nem volt.
Kicsit sok? Ennyiért már valódi bőrből kellene, hogy varrják.
Aha...15-ért csinálnák nekem, akkor ez egy kicsit sok asszem'.
jog....... de végülis tökmindegy
kb 3 éve 7 ezer volt egy yamaha yog huzatcsere
nem gagyi anyag és azóta sem ráncosodó-szétszakadozó pedig elég sokat van használva
Üdv!

Ha valaki kárpitoztatot már át robogóülést, megmondaná, mennyibe került? Egyszemélyes robogóülés, sima műbőr, egy varrással keresztirányban.
Azt hiszem, át akarnak vágni...vagy én nem vagyok tisztában az árakkal.
Minden fúvókának egységes a számozása méret szerint ha jól tudom. Ha bizonytalan vagy inkább keress egy szakit aki ért hozzá. Ugye az sem mindegy mekkora a karburátorod egyáltalán.
Szétszedtem.
Mikuni karbi van rajt es nem tudom annak a számozása is megfelel e annak amiket írtál méreteket
Szia!

Kiindulásként annyi, hogy a robogóm alapjárati fúvókája 35-s a főfúvóka 75-s volt, de cserélve lett 85-s fúvókára amikor a fojtások el lettek távolítva. Tehát gyakorlatilag tuning mentes a motorom.
Nem ismerem a tipust, csak beleolvastam a topicba, és megakadt a szemem a kérdéseden. A többiben sajnos nem tudok segíteni.
Mégis egy 20- as van rajt...
Mekkora a gyári méret?
Tervezek egy ZX kipufogót rátenni.Mekkora fôfúvóka ajánlott hozzá?
Nem valószínű, az alapjárati szokott akkora lenni.
Megoldódott.Fúvóka dugulás volt..
Létezik,hogy a fôfúvókám 20 as méretü?
Fals levegőt kap gondolom.
Elvileg hegeszteni lehetne, de személy szerint jó messzire elhajítanám az ilyent, nemhogy javítani.
Van valakinek ötlete mitôl lehet ,hogy a levegô csavarom szinte totál be kell tekerni,hogy jól menjen a robesz..?
Javítani ezt lehet valahogy vagy az baromság?
Szia!

Szólj az őrangyalodnak, hogy egy pillanatra se lankadjon a figyelme irányodban, ha ezzel így motorozni akarsz.
Sziasztok!
Szeretnék vásárolni egy Gilera Nexus-t. Szép állapotban van, motorikusan semmi baja, viszont van itt egy dolog ami nagyon aggaszt... Az első villán a jelölt helyen egy repedés/törés található. Az ember állítása szerint ő is már ezzel a hibával vette (cirka 3éve). Szerinte ez a dolog nem befolyásolja a menetstabilitást, kvázi jelentéktelen a hiba. :)

Szervizes emberrel még nem nézettem meg, első körben a ti észrevételeitekre vagyok kíváncsi.
http://www.kephost.com/view3.p...
Hát az legyen az Ő baja.
Faszom a numpadba itt nincs = jel

Szóval Ie=I1=I2=In
"Az baj, hogy autó akkuhoz való töktővel töltötted."

Inkább az a baj, hogy nem kötött sorba egy megfelelő autó, motor, vonat, kamion, busz, stb. izzót
Ie=I1+I2+In
Tételezzük fel, hogy az akku 3 Ah-s, akkor kb. 300 mA töltést kaphat.
Az baj, hogy autó akkuhoz való töktővel töltötted. Az akkut csak a hozzávaló töltővel szabad tölteni, mert különben károsodik. Azért sistereg, mert a nagy töltés miatt fokozott buborék képződött benne és ez nem tudott eltávozni a normál módon. Magyarul túlnyomás keletkezett benne. Nem gömbölyödött kissé az akku? ha meg motorozás közben is ezt a jelenséget produkálja, úgy a feszültségszabályzód sem működik jól és túltölti az akkudat. Érdemes lenne mérni töltést a motorodon.