Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helósztok
Nekem sok bajom volt/van a futurámmal
de sikerült rájönni egy két problémára PL: a azért dadog mert mert a benzinszint a karburátorba nagyon magas ezáltal hírtelen gázrárántásnál befúllad. Ennek a megoldása kézenfekvő lentebb véve a szintet megjavúl a probléma de, ha sokáig húzatjuk 8-e fölött egyszerüen nem folyik vissza olyan gyorsan ezáltal szinte ugyan az történik mintha túl sokat kapna. A lényeg az hogy, pontosan meg kell találni az eggyensúlyt (k*va nehéz). Nézegetve a fórumot említették hogy felemelkedik a fordulat szám megoldás: melegen kell beállítani az alapjáratot vagy szintén a benzinszint mivel egy aprócskával kevese kap és ezáltal lecsökken a szint--- felpörög a motor aztán rányomva a szivatót kicsivel több anyagot kap vissza áll a fordulat.
Azt akarom megkérdezni ti milyen olajat töltöttök bele (keverék olajzás) Mert én Shell VSX-et szerintetek nem túlzás bele?
Tekerésnél biciklire gondoltam, nekem nincs pénzem gumit füstölni:( (nem a füst hiányzik hanem a pénz)
Szerintem haveré nem csinálta, de nem tudom, nem igazán használtam 4és 5 között:)jó nekem 8000 felett is.
Hát igen a tekerás nél nincs is jobb! De azért 1 125-ostol ne várj sokat!kiráj gép csak nem mutatványozásra találták ki. Bár én is füstöltettem 1 picit. A kereket és a vizet is .
RRoli-nak azt üzenem hogy teljesitményben a sport pro jobb(nem sokkal), de az af-1 legalább kevesebb eszik.Ja és ugy tom hogy a sportpro ritka az alkatrész és piszok drága.
Megjegyzem nekem is az af-1 4k és 5k között dadog de csak 1-es,2-es,3-asban. Utána előjön a kisördög belöle. .De ha tud valaki megoldást erre a dadogásra szivesen meghalgatnám.
nekem ez a triálos dolog nem megy, a kereket azt még felemelem, de elugrani az már nem megy:(
én csak tekerni meg száguldozni szeretek.
egyébként meg van is itthon egy ilyen karbi.
Elcserélném szívesen a km óra keréknél lévő részére ha van valakinek szólhatna, és nagyon fáradt vagyok azért írok hülyén.
eddig ilyen problémánál mindíg bejött.
Ez volt ám a segítség. :D
haveré nem dadog próbáld meg a karbin a kissebbik csavart állítani attól jobb lesz.
Sziasztok!
Én még új vagyok itt, de lenne egy kérdésem.
Pár hónapja van egy rotax motoros af1-em.
4000-5000 fordulat között bedadog elveszti az erejét, de utána nagyon megindul.
Az lenne a kérdésem, mivel többen mondták, hogy az af1-esek ilyenek,(4-5ezer között bedadognak) hogy igaz ez?
Mert engem zavar, és hátha tudtok segíteni valamilyen tanáccsal
Tudom szín, de azonkívül...?
Mi a különbség a Futura és a Sport pro között?
Hello! A Sport Pro-ról mi a véleményetek?
őszintén szolva mégmielőtt bevittem volna a szervizbe előtt minden jo volt csak a hütővizem fojt el.De azt megcsinálták és mostmár: Lassabban de eszi a vizet több olajat eszik mint benzint tő gáznál lefulad és még ez a magasjárat is .
Többet sem viszem abba a szervizbe.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jó a tőmítés? lehet hogy falsot szív, nekem is volt ilyen probléma.
A szivató több benzint ad vagyis a motor sok levegőt kap, ha csak néha csinálja akkor lehet hogy a tőmítésnél szív valahol.
Nekem az rs-em hidegindításnál szivatzóval rögtön felmegy 4500-ra és utána egy 5 mp 3000 majd megint egy 5 mp és beáll alapjáratra
az már megvolt. kipucoltam!
De furcsaí mod hidegen szivatoval nem csinálja, majd szivato nélkülsem de amint 40 c felé megy rögtön behüjül.
De ha nyomok 1 szivatot 1 pillanatra akkor rögtön lemegy 2000-re

Pucold ki a karbit az mindenen segít.
Csak néha ugrik fel?Nem csak hideg indításnál?
Hello!
Kéne 1 olyan help hogy az apriliám és néha fogja magát és 4000re ugrik az alapjárat és sokáig ott tartja
????
vajon mé van ez????
2T???fuuuuuuuuj
Mitogerinél :)
szasztok aprilia-sok .
mondjatok má nékem olyan helyet ahol af1 hez kapni alkatrészt.
a régebi(membránpowereshez)keresek power házat.
Kösz szépen.
A pontos árát az Italmondo Bt. tudja neked megmondani.
kb 10e körül lehet és abba 2 rugó kell még.
Mennyibe van egy ilyen rugó?