Meg amúgy is... Erre való ez a fórum
Szerintem nem sok, azért cserébe hogy egy 100%-os féked lesz utána, ami később akár életet is menthet (ne kerüljön rá példa...)! De bármilyen alkatrésszel foglalkoznak!
Hááát 86-ban voltam 17 de nekem is a p20 volt az istenmotor
. Még ma is bánom, hogy eladtam
, 500 ccm 4 henger, 4 karbi, 1/4 fokos gyújtás egyedi építés...... hát ma is imádnám. Még akkor is ha ez most retró
Amúgy alapvetően új gyertya esetén szerintem nem. De egy meghajkurászás után már lenet megég a porcelánja, és akkor akár igen.
Szerintem ez a le egy, föl a többi, az a váltókaron ugyan az. Csak van, amikor rudazatos a váltó, van mikor csak hátranyúlik a kar a tengelyről. (asszem 50-es AF1 nél mindkettővel jött ki) És ugye e miatt nem mindegy. Nyilván rudazattal könnyen megfordítható, a nélkül macerás.