.Annyit még a suber magaságával alapjáratot állítasz a a másik csavaral az üzemanyagot a simonál van még egy amivel a levegöt is tudod állítani.Szerintem a karbin kellesz még hangoni itt volt már olyan hogy az egyik ismerösöm kisebb fúvókát tett bele üresben szépen járt ha oda húzta pörgöt aztán kivitte de akár hogy húzta a gáz alap járatnál nagyobb fordulat nem volt.
Karburátornál csak üzem anyagot tudsz állítani, levegőt nem.Cserélj gyertyát nézd meg milyen színű a szikra kékes akkor jó ha sárga az nem.Azt írtad hogy a lendkerék szorult azt már meg oldottad?Még azt tudom javasolni ha a gyújtás rész kivételével máshol nem bontottad meg a blokkot amit úgy vetél hogy szinte új még bejáratós kérdez meg az eladót hogy mi lehet baj mert még egy nyers blokknak sem szabad melegedni és ahogy a képen látszott pár dolgot levetek róla ami kivülröl látszik ki van véve az olaj szivattyú szerintem az önindító is ezt csak azért mondom lehet hogy szét volt szedve és valami nincs teljesen a helyén.Én a blokkot onnan van vettem ahol a haver vette és ez tényleg garantált bontatlan igaz te 30eft-ért veted ez meg 38eft volt posta költséggel együtt de itt adták hozzá a gyári karbiját ami automata szívatós,be van hozzá állítva legyen 5eft,11-s lánckerék ami zsír új legyen 1500ft rajta az önindító ami legyen 7eft és benne az automata olajzás ha ezeket össze adod rá jössz,hogy sokkal drágában vásároltál mint mi.Sajnos ennél többet nem tudok segiteni ahhoz látnom kellene a dolgokat személyesen mert ez olyan mint a táv gyógyászat és a kettönk közöti távolság nem kicsi földrajzilag.
gyárilag ezt rakták bele ujonnan és egy motorszervizből vettem apriliából mert ismerősm ott dolgozott,direkt rs 50 be hozatta a tulaj de nem rakták rá mégsem azért hibátlan és karcmentes nullakilóméteres -felnit nemlátott gumi...
üdv gabó