Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali érdeklődnék minarelli am 6 hoz kellene nekem dugattyú gyűrű, de eddig a neten nem találtam csak kompletten dugattyú szettet 40.8 as méret kellene!
Heló!
A képen látható cuccok eladóak.am6-os blokk egyben ,henger,gyújtás nélkül.Hűtő,kiegyenlítő tartály...
Az egész egyben 15000ft.
Érd:Msn/Email:farkasgyorgy4@freemail.hu
tel:06302265808
a gyári folytott kipuról van szó!
csáó
attól lehet baja a motornak hogy ugye a kipufogó két darabból áll és a hátsó részt levéve csak az első van rajta és úgy megyek vele?
köszi!
Sziasztok!
Nincs valakinek minarelli am6-ra hűtője?
SM szett zsír új komplettan.

40ezer ft/szett

30-435-1769

orozoli2002@yahoo.com
AM6 blokkok 20-30ezer ft, önindítók 7ezer ft
bontom is!

30-435-1769

orozoli2002@yahoo.com
am6 blokkos, motorhibás vagy generál előtt,i,hiányzó blokkos gépet vennék! ha van ilyen motorod irj: norbert.rovid@citromail.hu
Sziasztok

MX50 szivató kart keresek, ami a kormányon van bal oldalt!
Minden megoldás érdekel.
email: phoenix87@gportal.hu
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, most hogy itt a hüvös, nehezen indult a gép, és 10-15perc járás után sincs alaphárata. Nyaron még minden hibátlan volt. Ez mitöl lehet? Mit lehet tenni ellene? Köszi
Az biztos, hogy a sportkipufogó egészen máshová van hangolva, sokkal feljebb. A legjobb választás a gyári kipuff.
Gyári rendszer:ahol kijön a hengerből:20,6mm,a hasánál ahol a legnagyobb:110,ahol csatlakozik a dohoz a rezó:18,2,a dob 83,8,a végdob végén lévő cső:19,7
Ugyanilyen sorrendben a sportkipufogó:22,1;80;18,2,71,2;21
Már biztos, hogy a kipuffnál lesz valami.
Méretezd le, vagyis nézd meg, hogy mi a különbség a két kipufogó közt. Mért meg a különbséget, cm- el.
igen azzal jol megy.
Ha a henger ugyan az, akkor valami a kipuffnál lehet.
A régi eredeti kipufogóval jól megy?
A könyökhöz is csináltunk egy szélesebb és egy vékonyabb csövet is, egyik sem volt jó és ha beraktam a végdobba a csövet is, a kettő együtt sem volt jó.
Ha nem lett jobb akkor valahol máshol lehet a baj.
Csak azt nem tudom, hogy hol?
A végdobot becsöveztem tegnap egy 0.5 és egy 1 mm-es falvastagságú csővel, eggyikel sem lett job a gép, de ma még megpróbálom ezt a könyöknél is.
Amit be fogsz csövezni az vastagabb. Akkor arról a csőről beszélsz ahol a füst távozik a kipufogóból az vastagabb (vagyis nagyobb a belső átmérője) Ha a végdobnál (ahol kijön a füst a kipufogóból) vastagabb, nagyobb a cső átmérője, akkor a fojtásod is kevesebb.
Minden félekép próbáld meg azt a csövecskés megoldást, marha kíváncsi vagyok.

Ja igaz látni innen nem látom de a kipufogónál hirtelen két eltérés is lehet. Az első az a végdob, vagyis annak a belső átmérője ami a fojtásért felel, a második a könyök ennek az átmérője is változhat a gyárihoz képest.
Tehát a lényeg az, hogy amit befogok csövezni az a rész vastagabb.
Na ezt most nem igazán értem?
A gyári az olyan h a dob vastagabb de az a csöve amit bedugaszolok az meg vékonyabb, ez a cső a sporton kb.1,5ször vastagabb a dob meg vékonyabb, mint a gyári.
Ja azt is mondtad, hogy van egy eredeti és egy sportdobod is.
Nézd meg, hogy mi lehet a kettő között a különbség.
Igen a végdobban ahol a gáz kijön, oda dugj bele valamit.
Hát.. csak szorítsd be ideglenesen azt a csövet én azt a réz csövet szoktam amit a radiátorokhoz használnak, 4- 5 cm. Beleszorítani úgy tudod, hogy rátekersz szigtelőszallagot, ha az sem elég akkor valami faéket.
Aztán menj egy kört és már látod is, ha a fojtás a kevés.
Ha nem jó akkor mások kell keresni a problémát.