Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Behangoltam a karbit, sokkal másabb lett a motor hangja, most még szebben szól a gianelli kipuffantó, és a fordulatot is szépen veszi.
Természetesen a karbi dellorto, a gázbowdent sikerült megbabrálni, kicsit levágtam a burkolatból, és tökéletes lett, igaz ráment 1 órám, majd a külön olajozás csöve is rövid volt, kereshettem hosszabb csövet, ráadásul a gyári torokra rámegy a hűtés, azt is le kellett kötni, mert a malossi torokra nem megy hűtés, szépen elment a napom a szereléssel de már alakul, holnap még az uszót kell beállítani és kész is a levegőszűrőt is kitisztítottam, majd beolajoztam,megnéztem a membránt is, karbon van benne, mostmár legalább megismertem a motort holnap tesztelem a motort
legjobb tudásom szerint a PHBG az Dellorto karbi, nekem is pont az volt rajta elvileg msotmáűr van annyi köze a Malossihoz, hogy a malossi cég gyártja, vagy vmi ilyesmi.....
a gázbovdennel lehet gond....mert ha a gyári hosszabb vagy rövidebb akkor nem valószínű, hoy be tudod rakni, bovdent kell venni....kivéve ha a különolajozás ki van kötve.....
Én Malossi karburátor kitet vettem, PHBG 21-est.
nekem malossi hengerem van
tankoljatok 100as benzint és jobb lesz a gép
Ha cserélem a karbit a régi gázbowden jó lesz hozzá? Mert mitha ehez kicsit hosszabb kellene mint a gyári karbihoz, lehet be sem tudom akasztani.
de ha a gyárinál kisebb fúvókát teszel rá, vagy ha nagyobbat teszel is, utána kell állítani, vagy különben LEHET hogy dadogni fog....persze nem biztos, viszont ha nincsbeállítva, akkor eszi a benyát mint állat.....a 90essel meg jóhogy jobban megy mondjuk a gyári az sztem 67 körüli azokban is.....
az áttétel meg elöl 11 hátul 51 fog.. :) szal elég jol gyorsul.... de sztem nem cserélem le a gyorsulási élményt a végsebességre:P nekem a gyorsulás fontosabb + sokat megyek terepen... enyémben is 14es karbi van amugy :)
egyáltalán nem dadog a motor és a gyorsulása joval jobb 90es fúvókával szal sztem nem rakom vissza, max kiprobálom h. azzzal milyen ehez képest :) a motor kb 4litert fogyaszt.. az elmegy sztem :)
haveromnak 16os karbival ( a tuaregeken ez a gyári méret) ment a motor, 50esként is, meg 70esként is....annyi, hoy a karbi dellorto SHA volt, az pedig olyan, hogy egyetlen állító csavar van rajta, az pedig asszem, az alapjárat.....és azzal ment tökéletesen.....
Biztos hogy beállítási gond, mert 14-es karbival valóban nem kellene sokat ennie, de az se biztos hogy a 14 es karbit normáliosan be lehet állítani a polini hengerhez. Majd kipróbálom a nagyobb karbival, csinálok fotót is a hengerről, mert nem tudom pontosan a típusszámát, csak annyit hogy a hengerfejen polini jel van, a hengeren meg valami számok.
jah és Hullarablo - 14es karbival keveset kéne fogyasztania.....ha sokat evett akkor az valószínűleg, csak beállítási gond volt...lehet, hogy az úszó.....a 21es karbival emg szintén meg fogja enni a 6 litert....nekem azt mondték, hogy a 70es henger + a 19es karbi, az legalább 5 literes fogyasztás.....
hát ha msot dadog a motor ezzel a 90es fúvókával akkor cseréld csak vissza....meg a angyobb fúvókának az az átka, hogy ugye több benzint enged át....és ha túl nagy a fúvóka, akkor sokat kap, és dadog, meg nem égeti el az összes benzint amit kap, és az csak átfolyik rajta.....vagyis a fogyasztása is nő, és ezzel csak a gyorsuláson tudsz változtatni, a végsebességen sztem nem.....am ha vkinek van kérdése kérdezzen nyugodtan, nem vok szerelő, 17éves vok....de vmennyit már tudok a motorról muszáj volt az enyémnél tanulgatni, mert volt vele pár gond szóval ha van kérdés, és úgy gondoljátok, hogy esetleg tudnék segíteni akkor szóljatok nyugodtan:) nah széles utat!
nekem a 70es hengerhez az NGK B9ES gyertyát ajánlották...az van benne és szépen megy is....
a főfúvóka meg.....az a végsebességen nem angyon változtat, max ha nagyobbat teszel bele, és nem állítasz a karbin, akkor dadogni fog meg nem fog úgy menni.....valószínűleg.....ha azt akarod hogy a végsebessége jobb legyen, vegyél rá másik áttételt....nekem a motor 3 sebességes, elöl 12es hátul meg 36os van.....és így megy 110et kb.....a fogyasztásról majd jövőhéten írok, mert akkor derül ki
Szétszedtem a gyári karbit, nekem 76-os fuvoka volt benne, nem is rakom vissza ezt, majd a 21-est szerelem be ha megjön holnap. Engem is érdekelne milyen gyertyát érdemes használni tuningolt hengerhez!
hi!akinek tuningolt motorja van 70-80 ccm ,milyen gyertyát használtok?
előre is kösz
köszi az infókat :) nekem 90es fúvóka van benne, 80as volt gyárilag.... de lecseréltük... ha visszaraknám azzal jobban menne? igy 80-85 a vége...


a képen a gyári fúvókám van
Az enyém a 14-es karbival megeszi a 6 litert simán, az italmondot hívtam fel ők ajánlották a 21-est, nekem polini henger van rajta.
nekem is 21es karbi volt rajta, és elég sokat, 5-6 litert evett meg....és nekem nem is ment jól vele, most 19es van rajta, ezzel sokkal jobb....igaz nekem 70es hengerem van.....
Rendeltem a géphez egy karburátort, 21-est ajánlottak hozzá. Azzal már remélem megoldódnak a beállítási gondjai.
helló! ha nem gond, akkor én is írnék most ide....nekem 70ccm-es Tuareg Rallym van....persze Aprilia:) nah szóval.....én nem tudom, hogy nektek, hogy néz ki pontosan, de a membrán az nem a karburátorban van, hanem a hengernél, a szívócsonknál.....am itt egy kép a membránról:) a fogyasztás meg, sztem se sok a 4-5 liter, ha mondjuk 16-17es karbi van a gépen, akkor viszont lehet, hogy csak 3-4litert eszik.....nekem am dellorto phbg 19es van rajta....most fog nemsokára kiderülni a fogyasztása:) jah és a főfúvóka meg, általában 70-80 között van az ilyen motorokban, viszont nekem a gyári fúvóka az 67 volt....de am a motor leírásában tuti bene van.....
nah széles utat!
Ez az én motorom
képet nem raktok fel a motorotokrol?:)