Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahoj!Így van, tényleg csak a blokk a probléma....de ez is leginkább az 550-esre jellemző,mert egy kicsit elkottázták a paramétereket.Ugyan ez 450-ben tökéletesen muzsikál.Viszont a két motor karaktere az ég és föld.450-essel nagyon jó menni,ellenben nagy hátulütő a 90üzemórás nagy szervíz ami önmagában is hororr píz a problémákat leszámolva és ha tényleg be van tartva minden ami a nagykönyvben le van írva,sxv-nél ha jól tudom 9000km-ben adják meg a restaurálás idejét.Ami tetszik benne nekem az a futómű,fékek,nagyon jól fordul és nincs probléma a súlyával,mert szerintem ehez a teljesítményhez kell ez a kellő tömeg,csupán megszokást igényel,450-es nagyon baráti erőleadás,550-es max superlotyózni jó. ....
Szóval akkor tulajdonképpenügyileg csak a blokk szar...
hát akkor ki kő belőle kukázni!
,,3 latop" ,hideg indító,meleg indító,szívató-szopató,bika kábel,táska pénz és lehet vele versenyezni.
Az élet fintora ez a motor és nem más.Kész átverés két keréken! Zoozee ott a pont nálad!
ezt jól ide karcoltad
nekem ugyan nem volt saját de kellett mennem vele.... meg stb... de problémák ugyanezek ...egy versenyen nem ment végig stb........3 laptop minimum kellett, hogy beinduljon...tiszta agyvérzés....
és nekem személy szerint csak a hangja tetszett igazán .....mástól nem kellett beszarni rajta ha a sok hibáját nem veszem beszarásnak....
szóval tényleg egy hatalmas nagy rakás szar az egész....

kinézete ami még jó....de ilyen áron semmitérő plussz az is....

szóval aki nem vett belőle az még megkímélheti magát a bajtól......
Sziasztok!Íme néhány sor és gondolat a dédelgetett rxv apriliárol...Mellékesen megjegyezem,hogy ezek nem légbölkapott infók,hanem végigjártuk a szamárlétrát :
Egyszer volt hol nem volt,ott állta a szalonban és szép volt.Röviden ennyit a jó tulajdonságairol.Még annyit,hogy kéthengeres mivolta végett egy élmény menni vele,pláne a bődületes teljesítmény miatt.Kiváló futómű,nagyszerű fékek,gyönyörű olasz design.Olcsó vételár.Na és akkor jöhet a mese habbal :
Minden szép és jó volt,még tartott az új motor öröme mikor kezdődtek a gondok.Elsőként az elefántok számára is irigylésre méltó méretű elefántfül nagyságú hűtő ékeskedik mind a két oldalon a motoron,ami garantáltan sérülésnek van kitéve,hát így is lett.Ha leér a kormány a földre egy esés miatt,akkor addigra a hűtő már szana-szét van hajolva.Lett rá véve egy gyári hűtő merevítő,hátha ez majd segít a dolgon,potom 25.000 Ft-ért.Egy fillért sem ért mint kiderült.Iszonyatosan gagyi ótvar egy cucc.Csináltunk rá alubol,elég komoly profilok felhasználásával egy hegesztett merevítót amit kitámasztottunk a motorblokk felső rögzítő csavarjához.Ettöl kezdve maximális lett a védelem,de a gyári merevítőt eldobhattuk a kukába.-25.000 kezdésnek(mindenki számlja majd az összegeket).Olajgomba neki állta fosni az oljat össze-vissza verette a blokkot,-2000 ft.Az Olajtartály a két napkollektor méretű hűtő között található és szerencsétlenségére az olaj kimeneti alu csövecske nem valami esés komptibilis,mert a hűtő eltörte és lehettett alushoz vinni hegesztetni.Megint csak áztatott az oil mindent.Egyszerűen rossz helyen van.Kezdett az önindító rakoncátlankodni és nem volt hajlandó életre kelni a masina.Önindító kiszed a blokkbol és lám a tengelyén lévő fogazás letöredzett annak ellenére,hogy az alulméretezett indító motor leégett.Meg lett csináltatva önindtósnál 10 ezezért(-10000 ft),mert a gyári 60-ezres csillagászati ára nem éppen pénztárca kompatibilis.Jó is lett a dolog,de az első inídások után a főtengely végén lévő szabadon futó ami azt gátolja meg,hogy miután életre kel a blokk akkor ne terhelje az önindítót visszafelé.Nos ez béé szart a motoron,vagyis szét tekerte az indtó motort.írány az aprilia szervíz.Kapott egy 2008-as indító motort,plussz hozzá tartozó erősített fogaskeréksort,valamint új szabadonfutót+megmunkkálták a deklit,hogy az erősebb alkatrészek elférjenek benne.(-120000 ft kedvezménnyel),ja és kapott egy 2008-as gyujtásgörbét.Brutális lett a motor,nem lehetett rá panasz egy hétig.Hahahaha.
A motorban alu+CrMo kompozit váz van mint egy deltabox,csak nincs neki alsó bölcsője.Sajnos egy szerencsétlen off-road mutatványtol,mikor oda lett verve a blokk egy farönkre,akkor ketté törött a az egyik blokkfél.Ez felhasználói hiba,nem írható a motor rovására,de a csillagászati szervíz és alkatrész árak igen.MIre nekiestek a motornak megint csak az Aprilia szervízben sok sok hét telt el.Cserélték a motorban a két blokkfelet,mert csak párban lehet kapni (-280000 Ft),megjegyezném,hogy az apriliás szerelő megsúgta,hogy az első szériáknál az 550-esben hajlamosak a blokkfelek elvetemedni a terheléstöl!..és a folytatás : szimmernig szett a blokkba(-35000 ft),tömítés szett (-40000 Ft).Cseréltek benn olajszivattyút,vezérműláncot 3124 km-nél!Főtengely csapágyakat és mindeféle extrém hülyeséget és így lett a számla végösszege -498.560 Ft!Na és a motorban körülbelü 3200 km van azóta,olyan 60-70 üzemőrának fele meg és 90 óránál dugó cserés a motor gyárilag.Na ugye abbol kettő van.45-50 ezer darabja.Egy komplett blokk felújítás fél misi körül van,és higgyétek el olyan árai vannak minden egyes gyári kacatnak,hogy kimondani is sok.Most ott tartunk a motorral,hogy megy vissza a szervízbe megint mert a fél milliós felújítás után tönkremtent megint az új erősebb önindító harmadjára!A motor egy éves.Teljesen normálisan van használva.Semmi extrém.Ez a motor azoknak való aki szeretnek vagizni az utcán és a pláza előtt csajozni,mert gyönyörű kivitelezés.Sajnos nagyon nagy csalódás a borzasztóan lehúzós alkatrész árak és silány minőségü motorblokk.Egy hétvége motorozást egy hét szervíz követ már menetrendszerűen.Ezek nem rosszindulatú gondolatok,hanem valós átélt gongok az rxv-vel.Ajánlom mindenkinek.450-röl viszont nem hallani ennyi gondot. Ezt a sorit egy kicsit régebben írtam már,azt hiszem tavaj nyáron és fent is van a totalcar népítélet rovatában,de azóta sem maradtak el a velős élmények.íme a folytatás..tehát a motor ismét kapott egy önindítót ami a tököm tudja már hányadik és a masinában még mindíg nincs 4ezer km sem!Közben eltörött a váltóban a léptetővilla és néhány fog is bánta a sajno sa mutatványt!Az önindítós buli megint egy 60-80 ezres tétel volt és a váltó 150ezerre rúgott.A gyári moslék castrol power1 racing 4t-t issza mint a vizet,azt lecseréltük motorexre és azóta megszűnt az olajfogyasztás.
Mindent összevetve ez a motor EGY RAKÁS SZAR,SZEMÉTTELEP MOSLÉK!
Ami jó benne és kétségtelenül hibátlan. :az az élmény amit nyújt a v2-es erőforrás...komoly fékek,,,semmihez sem hasonlítható érzés mikor megy vele az ember...Lehet nagyon szeretni is ezt a motort,de lehet nagyon utálni is a borzasztó költségek miatt..és ugye eladhatatlan...
a miénk most eladó(nincs benne 4000km),totálisan helyrehozva rajta minden,hiszen mindíg a szervízben dekkol..Csupán annyi,hogy valaki vállalja át a hitelt azt tolhatja is a motort.Túl sok nincsen már rajta,talán 7-8kiló.
Van pár eladó lomom SXV 550-hez, kevés fabatkáért!
Hali!
Van egy eladó Silmoto titán rendszerem SXV-re!Brutál erő és hang,bizonyítottan jobb,mint a gyári VDB Arrow-ja,súlya kb.fél kiló!Az árát megbeszéljük,egyébként bármi kérdésetek van a típussal kapcsolatban,vagy alkatrész kell írjatok,hívjatok!Tel.:06702455671 ui.:Amúgy a gyári nagy tank itthon 85000ft!Horror!üdv
Valami info a nagyobb tankról Zsoltibácsi?
tiborio neked mióta van meg?sokat költöttél már rá?azt is hallottam hogy a 2008 as kiadás már ki van javítva azt is hogy csak az 550 es szar.az amúgy hátrány h üzemórás?
hát ha igy hallotad!
Én inkáb azt kérdezném mire kell?az könnyen előfórdülhat hogy épp kel rá főtengely csapágy.
de biztos olvastad ez épp nem egy szokványos motor.
én azt hallottam h baromi sok a fenntartása blokkcserék pár ezer km-enként stb.(8-10)
hát a fogyaztás?szerintem azzal ne foglalkozz!nekem volt hogy 7l el 63km ment! na de azért kapta rendesen. .
de tudom pl bejáratásnál mikor finoman gurúltam és csak kevés gázrángatás vól ugyis mondhatnám hogy sodródtam a forgalommal akkor 5 ligyivel beérte.de azt nem szerette. .a magas fogyasztásért ad is valamit az sxv
az üzemőra azt a verseny vagy a tuningolt blokkoknál használják.
Pl: az sxv számolja az üzemőrát és a beátított időbe felvillan vagy egy olajos kanna vagy egy villáskúlcs.olajos kanna alap esetben 15 üzemóra.ez nem azt jelenti hogy 15 órát motorozhacc a motorral.ha a piros lámpánál álsz a városba akkor is pörög az óra.a járó motor után számol.nem egyenesen arányos a km-rel.ezt azért érdemes betartani nem viccből van kitalálva. .inkább pályamotoroknál alkalmazzák de szerintem utcán többet lehet ártani mint pályán.(ez az én véleményem)
mennyi a fogyasztása ezeknek az sxv-knek ?ja és ez hülye kérdés de én nem tudom.mi az az üzemórás motor?mert tudtommal ez is az.ez mit jelent?ja és a 450 fogyasztása érdekelne.előre is kösz
Öcsém még most olvasom mit írta ( VBD)
Bocsi VDB ezt akartam.

meg foglak keresni!
Szia,
Végre egy újabb objektív tapasztalat.
Nem akarok tolakodni, de én tudok, tudnék neked VDB replikát, nagyon kedvező áron.
Kettőből tudsz választani...Karbon tank meg ilyenek.

Keress meg az adatlapomon található elérhetőségeken.

Üdv
hát olvasgatom ezt az SXV fórumot és látom azért vannak egy páran akik igazábol tudják hogy mire jött létre az SXV.
Nekem volt 450 is és 550 is .
Szeretném hozzátenni hogy más márkáknak az ilyen kaliberű supermotyoi sem sokkal olcsóbbak és sokkal strapásabbak.
Nekem nem volt igazán nagy baj a motorokkal pedig nyúztam őket rendesen.csak ami tipikus a 06 és a07 szériába.(öninditó vagy 3db ) de mególdottuk, közlő kerék ,.egy pályanapon oda friss olaj és még ott is egy olajcsere.Leszartam ez nem DRZ.(hozzáteszem az is volt és jó motor.na az igazából utcára valő,kiment a világból)De az SXV az SXV. én imáttam.szivem szerint vennék egy VBD reblikát csak kicsit drága kincs.Még annyit aki sxv akar venni most már nyugodtan vehet a 08-09 széria streetlegal.tehát strapásabb is.de a tank az csak 7 lityi ott is.
Lehet, nekiállok, oszt kalapálok egyet aluból, mint ezek itt:
Az öszvér már sokkal szebben hangzik
mint a korcs
Mégegyszer mondom, nekem is tetszik a gyári blokk, de az én elvárásaimnak nem felel meg...Bezzeg a külső, a kurva digók ottvannak dizájnban!
az elsö és utolso Husqvarna V2 blokk , lehet ezért szar?







ém csipem, más világ!
Engem is lebeszéltek róluk! Az apriliás szerelőim."Nincs ezekkel gond" csak azt nem árt figyelembe venni,hogy ezek tényleg kihegyezett gépek!A teljesítménynek meg ugye ára van így is, úgyis!Ez van!Azért én imádom őket!
Biztosan nagyon sok munkád van benne, ügyes is vagy, hogy így áthidaltad a blokk hiányát.
De, ettől még ha nem is korcs, de öszvér lett a géped.
Bár én soha nem írnék olyat, az R6 blokkjáról, hogy aggregátor motor, vagy motoros kapa...de hidd el egy igazi SXV...
Veszekedni meg pláne nem szabad ilyenen, de a gyakorlat néha mást mutat, mint a városi legendák!
monnyuk rá...
Le tudtad "papírozni"?
tenkjú!
Mondjuk nekem tetszik a géped ebben az állapotában is