járatás alaltt kienk mennyit fogyasztott?
olajpumpám is jó..
amúgy elég sokat járok tudod terepen meg páylán is néha szal kapja rendesen.. de leeht h port kapott és ezért kopott el
ma rendeltem az uj gyűrűket gyári minőségűt... csütön jön meg aztán összerak és bejáratás és go a pálya...
nekemost szétkelelt szednem a mocit
meignt elkoptak a gyűrűk... nem csoda hiszen az utóbbi időkben kapta rendesen
remélem már jövőhéten jó lesz...
am a válaszom nem...
Mert ha nem tudok sehonnan akkor vagy megy alkatrésznek vagy megy a vasba
mert egy blokk majdnem annyi mit magam a motor
én most cseréltem nemrégen.. elmondom a menetét: előszöris kiveszitek az első kereket..majd a kormánynál van felül mind a 2 szárnak egy csavarja(nagy imbuszos..)azt kitekeritek majd majd felnyomod a bal villaszárat és kiveszed azt a 2 kis éket...ezután kitudod huzni a szárat, de óvatosan mertmajd folyik az olaj tegyetek alá valamit.. a másik szárat anyniból nehéz kivenni h oda egy 3as csavart kell beletekerni és azal lehet felhuzni a villaszárat aztán ki az ék és ki a szár.. ha kintvannak a szárak akkor már látod is a szimerongeket.. előbb leveszed a porvédőket... majd a szimeringet fogja 1-1 gyűrű.. azt kivezsed aztán már csak ki kell venni a szimeringet ha már roszz akkor csvarhuzóval nyugodtan feszisd ki... aztán vissza az uj szimering.. vissaz uygan az az egész... csak a jobb villaszárat ugy kell visszahuzni h beleteszed a 3as csavart és arra kötsz egy madzagot mundjuk és azzal fogod felhuzni majd.. olajjal ugy kell feltölteni h a szárakad még nem huzod fel teljesen és felül a csavarnál beleöntöd én kb 5decit tettem egy szárba..