Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen láttam és köszönöm a segítséget, bár békésmegyeit keresek. 2- őt fel is hívtam, az egyik élből elküldött melegebb éghajlatra, a másik a közelebbi elég segítőkész volt, de valóban el van foglalva.
Nincs mire várni mert nem vállanak új ügyfelet. Egyébként teljesen érthető a dolog, hogy sok a munkájuk ha jól dolgoznak jó áron.
De ez Laci természetes is, ugye? Ha van egy jó szerelő megfelelő áron tuti hogy "elfoglalt" és várni kell nála... 😟
Ha viszont "gyorsan" akarod akkor meg kell fizetni az "árát"... 🤔
Köszönöm! 😉

+ "Copy and paste"-el ugyanezt megtetted szintén "neki" az "R szériá"-ban... 😅
Mondjuk azért ehhez az is hozzátartozik, hogy mikor megvettem a mostani motorom felhívtam az alább felsorolt szerelők közül párat és mind olyan szinten tele van munkával hogy nem szivesen vállalnak új kuncsaftot. Így maradt a wallis/Kelemen János megoldás. Jól dolgoznak csak kicsit drágán.
Typalko: Pl a te hozzászólásod előtt 4 hsz-el volt leírva a valaki által legjobbnak tartott bmw szerelők neve és telefonszáma is.
Azért van itt pár ember (nem feltétlen ebben a fórumban) Pl. K.István aki szorgalmasan próbál segíteni. De pl a Békéscsabai példánál maradva (vagy akár Békés megye) ha max 5 hsz-el előbb leirta egy BMW motoros (Akupec), hogy szerinte kik Magyarország legjobb BMW szerelői és az egyik történetesen 100-150 km távolságban van akkor (ha bmw-m lenne) lehet már csak a tapasztalat kedvéért is elgurulnék arra.

XR remegéshez/rezgéshez meg érdemben azok tudnak hozzászólni akiknek van. Ha az a kérdés, hogy fékezéskor üt a féktárcsa, pulzál a fékkar vagy megálláskor koppan a kormány akkor az már lényegesen több hozzászólást generálhat. Persze az sem mindeg, hogy mennyire tipus specifikus a probléma és hol teszed fel.

Pl az Xr pulzálást csak itt érdemes kérdezni, máshol nem.

Amit feszegetsz, pl az én motoromnak itthon szinte fórumja sincs, viszont van angol fórum ahol több száz tagnak van (volt) ilyen motorja.

Ha ezt visszavetíted az Xr kérdésre nem tudom hány tulaj lehet itthon. 50-100-200? erről fogalmam sincs.

Ugyanakkor gondolom ahol segítséget kaptál te is visszairsz, hogy köszi az volt a probléma vagy nem de ez oldotta meg.
Az tény, hogy Magyaroszágon sok az elhanyagolt kókány motor. De pl Békéscsabán 1 márka szerviz van, annak sincs szerelője, csak beugrik valaki vagy valahova elviszi szereltetni. Van pár motorszerelő, de párszor már ráfáztam. Pl bmw-t pláne nem vinném egyéb szerelőhöz, csak esetleg olaj, légszűrő és gyertyacserére, mert ezekhez a motorokhoz még kevesebben értenek. Vannak konstrukciós hibák, ez után érdeklődtem a fórumon és beszéltem más xr tulajdonossal, hogy mi a tapasztalatuk. Ha esetleg van valakinek ötlete még ha nem is 100%~os megoldás, hogy lehet ezeket megoldani, akkor van értelme a fórumnak. De ha az a válasz vidd el szerelőhöz, az meg azt mondja: -ez ilyen. (Mert ezt a választ kaptam a szerelőktől) ha ez a végeredmény akkor valóban nincs értelme a fórumnak.
Teljesen igazad van. Ez a magyar valóság.
Nekem meg az a véleményem, hogy sok motor tulajnak '' majomra van pénzük, banánra viszont nincs'' rendes szakszervíz drága, majd megcsinálom én otthon, vagy a haverom majd ránéz.A motorok km órái vissza vannak tekergetve, rendszám kicserélve, hogy véletlenül se lehessek lekövetni a motor előéletét esetleg a valós futását. Szériaproblémák, kopással járó meghibásodások, modellre jellemző hibák igy nem kiküszöbölhetőek. Ebből kifolyólak a fórumun sokszor felesleges tanácsokat adni.
Ezért hal ki a fórum… olvass utána nézd meg a neten, “kivesz” a fórumból csak a rinya van. Külföldi fórumnál segítenek, még hayness manual részét is felrakták, sokkal segítőkészebbek mint a Magyarok.
Sziasztok Urak! 😇

"Vidom" és "K.István." hozzászólásával értek egyet. 👍️
Akinek meg nem inge... 👇️
Béke! 🤘
Abdul-al beszélj. Ő nagy XR-es biztosan tud segíteni.
Nekem előtte gen2 hayabusám volt kicsit az is zizegett de nem ilyen szinten. De köszönhető volt a rendszernek ami nem volt gumiágyba. Az xr nél volt bukókeret, akkor katasztrófa ezért leszereltem. Most az előzőkben leírt a helyzet. Megpróbálok gumiágyat beékelni a váz és a lábtartó közé hátha segít, mert nem úgy tűnik úgy, hogy lenne gyárilag de még nem néztem meg. Van rajta egy sw motech markolat védő, lehet azt is beágyazom hátha érek el eredményt. Bár jó lenne, ha valaki akinek van xr-je tudna valami véleményt mondani, az segítene, hogy felgyújtsam ezt a szart, vagy ki lehet hozni belőle fasza motort is. Bmw szerelő azt mondta, hogy az alapjárat ingadozás és enyhe rángatás normális. Valahogy ezt nem hiszem el…
Nekem a K7 ezres gixeren megvolt az alkar és csukló zsibbadás. Ezért is adtam el. Nem a motor hibája volt.
Nekem S1000 rr em van. Már hat éve. Most árulom de a kutya sem ugatta meg. Pedig ahogy mondják patika állapotban van. A második blokkot nyüstölöm összesen 41000km van a motorban. Az enyém soha nem rángatott kis fordulaton, lábtartó sem egyebek nem zizegnek. Viszont tartós nagyobb fordulaton, legyen az mondjuk 6000,az alkarom és a kezem zsibbad. Ez mitöl van nem tudom de a gixxeren ilyen gondom nem volt
Ez az xr 1000-res valóban ekkora szar, vagy én vettem ilyen fost? A cikkekben nem írtak ilyesmiről mindenki csak dícséri. Pl alapjárat ingadozik, 3000ig tempomatnál is enyhén rángat. 110 nél a kormány, 140 vagy felette a lábtartó zizeg.
Akkor az se normális, hogy 140-nél 6.-ban egyenletes gáznál zizeg a lábtartó?
nem ducati ez
Xr 1000-nél normális, hogy ingadozik az alapjárat, és alacsony fordulaton 3000 ig egyenletes gáznál kicsit rángat?
Mert az üzenőfalon ismerős 😁
Ezt miért ide és miért most írtad? Egy kihalt topikba? 😃
Szépen összefoglaltad! De aki 2 nap regelés után ilyen messzemenő, de ugyanakkor hibás következtetést von le, az inkább az önmaga által vázolt halmazba kívánkozik... Mert ugye aki konfrontáló hozzászólással " köszön be, egy kalap alá vesz mindenkit, azért annak is lehetnek gondok az erkölcsével.
Az erem masik oldala pedig az, hogy:
- sok kerdezo meg nem olvas vissza, neha nehany hsz-el lentebb ott a kerdesere a valasz

- sima google keresessel az elso 5 talalatban ott a megoldas (pl muszaki adatot kerdez, ami a szervizkonyvben benne van es az elso 5 talalatban ott a szervizkonyv linkje)

- sok kerdezo csak "kivesz" a forumbol. Kerdez, vannak valaszok (meg akkor is ha havi- ket havi ciklikussaggal ugyanszok a kerdesek csak vissza kellene olvasni) es a megoldasra mar nincs visszajelzes, hogy masok is okuljanak belole

-es vannak olyan kerdesek (nem indul mi baja lehet) amire s kerdezo muszaki felkeszultseget velelmezve legegyszerubb azt irni, hogy vidd szerelohoz.

- vannak olyanok is, akiknek a kerdesere nem erkezik azonnal valasz akkor mar vissza se neznek kesibb, hogy kaptak-e valaszt.

Ez az erem masik oldala. Amit irtal az meg az egyik.

Hogy melyik volt elobb? A valodi segitok miert koptak ki? Ennek megiteleset rad bizom.
Sziasztok!
Furcsa világ ez úgy látom...ezen az oldalon szinte kizárólag szellemi fogyatékos emberek hozzászólását látom:(
Nevetéstől hempargő,közben oltári ostobaságokat író,mindenféle szerencsétlen...tényleg ebbe az irányba haladunk?Nincs ember aki pl.csak hozzám hasonlóan összerakjon két mondatot?Büfögnek,böfögnek,ökörségeket...közben meg látszik,hogy teljesen értelmes,normális emberek írnak és kérnek támogatást,baráti segítséget ..Borzalommá lett a világ és tök hülye emberek fertőjévé...(akik persze borzasztó okosnak gondolják magukat)