Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolta kölcsönzök egyet 2órára,de csak 500 és 750est találtam,ráadásul olyan drága,hogy hagyjuk
Akkor mit javasolsz? Vegyem meg látatlanban? Mármint érzéstelenül? Vagy inkább 250est vegyek,az biztos jó lesz?
Tudod az a baj, hogyha valaki el is visz, akkor utasként semmi, de semmi képed nem lesz egy 125-ös erejéről. Sajnos a kisköbcnetis motorok sokkal jobban megérzik a plusz tömeget, ami a ténylegesen az útra vitt erőben, teljesítményben eléggé meglátszik. Magyarul közel sem gyorsul úgy mint utas nélkül. Gondolj bele, hogy a motorsportban az akár egykét dekás súlycsökkentéssel is keményen harcolnak a tizedekért.
Én meg olyat szeretnék,hogy vki legalább vigyen egy körre egy 25-ösön. 25-ös gépet szeretnék venni,jelenleg motortalan vagyok ,de nem is tudom,hogy mit tud egy 25-ös,olyanon még nem ültem.
hát passsz jamal. nekem van egy videóm hanggal a sajátomról, megtudom mutatni milyen a hangja folytások nélkül... bár az enyémen karbondob van, az újon pedig alu van, szóval talán van különbség a kettő között. kipuff-ban nem vagyok otthon :)

amúgy ha megvan az új mito-d írd meg mindenképp, mert nagyon kiváncsi lennék rá majd a jövőben vmkor lehetne esetleg gurulni egyet együtt
És az igaz hogy ha kiveszem a mito-bol a folytást /asszem kipu meg elektronika/ de minden marad az alap szal kiput nem cserélek meg ilyenek akkor megváltozik a hangja???
Hát én nemtudom, hogy mért ellenzik/tek sokan a 4T dobokat ha a nevemre kattintok akkor lássátok, hogy az apriliámon is egy CAGIVA 600-as mocinak a dobja volt (az akra csak matrica ) és ment olyan szépen 100-al, hogy csak na...
Szerintem is elbaszod a gépedet egy 4T dobjával!!
Inkább hagyd meg az eredeti dobot , csak heréld ki!!!

Ez az én véleményem ,ha nem tetszik hagyd figyelmen kívül!!

Ja és ne felejtsétek : A gázkart koccig húzzátok!!!
sokra nem mész vele, ha egy 4 ütemü motor kipuffogó dobját teszed rá... sőt...

csak rosszabb lessz...
Hali JAMAL!
Nekem igaz TZR-em van, de szerintem a mitora is ugyanennyi lenne.
Nekem azt mondták a MOTOR line-nál, hogy karbon dobos van csak
A rezonátor része 41 rugó
Plussz rá a dob 38 rugó
Összesen 79 rugó hát köszönöm, de ennyit nem ér meg rákölteni szerinetm...
persze ez zsír új, de használtan biztosan olcsóbb, viszont ajánlottak még GIANNELL-it 37-ért kompletten rezo+dob (ez viszont alu dobos) de sokal barátibb ár.
Mondjuk én úgy fogom megoldani, hogy kiszedem a gyári fojtásokat és ráteszek egy gixer 750 srad-nak a dobját faxa kinézetelessz az biztos, és mindössze 12 ezerért veszem, persze használtan
helló...

őőőő tudja valaki mennyibe kerül cagiva mito-ra arrow sportkipufogó??? egyébként szerintem is piros legyen
Ez is prima:
Ha ez prima, akkor 50-es ugye
De akkor miért kell neki 2 dob, vagy csak dizájn és az 1gyik müzemel? mert a két dob nagyon lecsendesíti Amúgy profiúl meg van fabrikálva, csak női dekorációval (virágok)
ez a moci inkább vmi rajzfilbe illene
durva :D
aha kösz! figy mutatok pár képet egy primárol kicsit tuningolt
hát figyelj. ha cserélni kell benne dugót vagy hajtókart, hengert, akkor talán érdemes egy kicsit többért venni egy sport/tuning alkatrészt, de szerintem nem érdemes rá költeni. úgyis elfogod adni egy idő után, és ha most ráköltesz egy csomó pénzt, nem fogod tudni sokkal többért eladnu. magyarul csak elviszi a pénzt. külső tuning már talán jobban megéri emiatt, mert neked is jobb érzésed van ha szebb, egyedibb és eladásnál is az a legszembetűnőbb ha kívűlről tipp-topp

szóval belül csak akkor nyúlj bele szerintem ha mindenképp kell! esetleg egy jobb karbit érdemes bele, mert talán akkor jobban is fogyaszt és még jobban is mehet tőle. meg ha van rá pénzed akkor kipuff. amúgy mást nem ajánlok. majd arra költs amire már azt mondod hogy végleges motor, avgy legalább is sokáig meglesz
szerinted mennyi az ésszerű ár amit rá lehet költeni??? vagy ami megéri meg mennyit dob rajta ?? Most 115-öt megy tuning nélkül!
külső: hú lássuk csak. igazából csak a fantáziád szab határt. egykét ötlet: sötéített plexi, új indexek (esetleg benne az idomban mint az új kawa 636ban), krómozott vagy aranyozott csavarok, újrafényezett, festett idom, lábtartók, fékkar, váltókar krómozás, karbonszálas idomelemek meg láncvédő, festett, vagy polírozott felnik, lengővilla, markolat, kuplung, elsőfékkar vmi komolyabbra, kormányvégek, órák digitálsira... :D bármi amit kitudsz találni.

belső: hogy joban menjen:forgóalkatrészeket (főtengely, dugó, hajtókar) le kell könnyíteni, henger falát megizélni (nem tudom hogy hívják, de a lényeg hogy kisebb legyen a dugó surlódása a felületén ), vmi komolyabb karbit bele, esetleg direkt légszűrő, de szerintem jó ami benne van, meg persze vmi olyan kipuff ami dobb rá a teljesítményre.. hirtelen más nem is jut eszembe. de a teljesítmény mellé dukál persze egy jó gumi is, mertha nincs rendesen tapadásod akkor nem érnek sokat a plusz paripák
végül is nem mély karc meg nem feltünő csak mégis ne legyen ott! Tuning meg külső milyen van? Meg belső ami a végsebességet növeli
fú te :) tuning az van pár. kérdezz vmi konrétabbat hogy külső, belső vagy hogy mit akarzs elérni a tuninggal

a karcokat meg esetleg úgy tudod eltűntetni, hogy fogod és polír! polírpaszta meg egy szerszám hozzá. de az is csak a felületi karcokat tudja kiiktatni, a nagyon mélyeket nem. ha nagyon sok helyen, láthatóan és mélyen karcos, esetleg repedt is az idom vhol akkor érdemes lecsiszolni az egészet, szórógitt aztán festés... igazából ha már csúnyán karcos, akkor máshogy nem tűnik el
és a karcnyomokat hogyan lehet eltüntetni
meg melyek azok a tuningok amik nem rongálják a motort??
tényleg 8000.. én tegnapelőtt vettem. szimreingcsere anyaggal munkadyjjal együtt egy 10es köbö. gyújtáskapcsoló meg hengerfej már neccesebb lehet.. sajnos azt nem tudom, mert azt még nem kellett hál isten
Nem tudjátok, hogy mennyi a cagiva primámra egy első szimering csere meg öninditó javítás meeeeg hengerfejcsere???? Ja és egy index tényleg 8 ezer forint???