,fötengelyhez nemnyulunk mert az drága,(lekötöt kényszerolajzás=ugyis kap majd olajat a válto felöl -pasztát használunk illesztésekhez/tömitéshez ....sajnos ez a magyar valoság,biztos jol motoroznak ezek az emberek de eszük semmi
Kérdezd meg Szeki-t.
Egy kuplungnál meg aztán pláne semmi komoly megterhelés.
Arra van külön vastagabb bowden, egészen puha, lágy, mert másképp van sodorva.
Tudni kell, hogy hova mit szabad betenni!
Öntött dugó: haver 350-es Tuaregje már több mint 10.000-et ment vele, és hibátlan. Én ugyan nem mertem volna belerakni, komolyabbat raktam volna bele, de nála működik. Bár tény, hogy nagy egyhengeres 4T, és nem 13.000/min-eket forog...
Egyébként meg közlöm veletek, hogy nem gyári sem a DID lánc, sem a JT lánckerék, sem a Sparco alupedál, sem a Remus kipufogó...
JA!!!
2-es Golfhoz ajtógomb: utángyártott 120Ft/db, gyári 3500Ft/db. Kíváncsi vagyok, melyiket vennétek meg...