szia zol2891 jó lett a video amit felraktál csak máskor nagyobb képbe lehessen látni mert túl kicsi lett de azért jót csapattál a tiéden tuning kipufogó van ugye?
Törött Mito evo idomot keresek! Azsem érdekel ha ketté van szakadva a fejidom,, Lényeg, hogy fejidom, oldalidomok, faridom meglegyen! HA tank is van akkor azis jöhet! Minnél olcsobban! Akinek van az írjon!!!
Km-spirál ügyben: mi a fas*ért lenne jobb a gyári?! Egy spirálban mégis mi lehet a rossz? Meg kell venni az utángyártottat, jól bezsírozni és kész. Oda kell rá figyelni, hogy sehol ne legyen megtörve. A gyári több mint 2-szer annyiba kerül, és nem fog többet elmenni. Nekem gyakran kell alkatrészrendelést intéznem, és tudom, hogy miből rossz az utángyártott és miből nem.
Az Elefántomon is elszakadt 2,5 év alatt 1-szer. A külső még mindig a gyári, egyszer a fater csinált nekem (egyből a vásárlás után) egy belsőt Trabantéból, és ha jól állítom be a km-meghajtót, akkor jó is lett vona. Meg volt törve, elszállt, én megcsináltam ugyanezt még egyszer, és 2 éve jó. Hülyeség megvenni a gyárit.
aha,mer az utángyártott volt gondolom,és azér enr szarrá egyből,ez amit én veszek,ez gyári spirál,cask fogja bírni(nagyon remélem) nem lenne jó 4k-t kidobni az ablakon
Nekem a nyáro 6 spirált kellet cseréltem. 6 után nem vetem újat majd csak valami k..a jót.
CHEVY melyik katalogusba nézted a pirálokat érdekelne engem, meg a haverokat.
Na, erről picikét mesélhetnétek. Miért nincs kenése a motornak? (mondjuk tényleg lehet benne valami, ha már a gázbowdenről van leágaztatva az olajpumpa bowdene, de nem tudom mennyit számít...)
Mondjuk én sem szoktam sokat motorfékezni. Az Elefántocskámat 4-ben 3500-as fordulatról visszapöckölöm 2-be, rá a kupplung, de akkor sem pörög 4000 fölé, csak megcsúszik a hátulja. 85 kg vagyok, és utcai gumi van rajta.
lecsekkoltam.... Háááát nemrosszakat dönt a srác viszont nemtud váltani :) első kanyarnál olyan motorféket nyomatott, hogy azthittem kiszakadt a blokk :D
Az előbb kicsit beindítottam a mocit:) Kicsit nehezen kelt életre de azért elindult. Úgy 4-5 ödikre indult el. A garázsból alig találtam ki olyan füstöt csinált
Nincs véletlen valami olyan ismerősöd akinek van egy Cagiva Mito EVO- hoz való olyan rendszere aminek sérült az eleje, de a hátsó része jó??? Vagy hibátlan is jó lenne nagyon kicsi pénzért!
Meg nem tudod, hogy hol lehet még folytás az EVO-kban??? Nekem 34-es síktolattyús karbim van, kiforog teljesen de mégsem megy olyan nagyon jól. Én arra gondolok, hogy mivel a rezonátor után lévő cső ami a dobhoz megy, az elég erősen össze van horpadva, és nem is csak egy helyen az lenne a folytásom??? És ezért keresek egy rendszert.
DennyM: Nekem sem akart beindulni a nagyerős, mert megmakacsolta magát, de nem feltétlen csak a gyertya okozhatja, hogy nem indul be. Nekem volt szikra, benzin és mégsem, beleraktam vagy 3 gyertyát de semmi, mégcsak nem is ígért. Aztán rájöttem, hogy le kellene venni a karbi alját, mert lehet, hogy víz vagy valami dzsuva ment bele. Ehhez össze kellet szednem minden energiámat, mert elég hideg van a pincénkben, és a bánatnak sincs kedve hétvégén kimozdulni a TV elől. De a múlthéten neki estem, amikor összeraktam pöccre indult is! Lehet hogy neked is ez a baja a gép sárkányodnak!
Én az autómnak festettem le a féknyergeit! De semmi meló! Szerintem. Ha nem akarsz nagyon belefolyni nem szeded ketté a féknyerget, hanem kirgasztod a munkahengereket, meg azt a guni gyűrűket kiszeded és lefújod! Csak az a kibaszott fékolaj a leg szemetebb az egyészben. Én amikor a kocsiét festettem mindenem olajos lett. Mondjuk biztos megvan neki a módja, ahogy könnyebb és kevésbé olajos, de én neki ugrottam nagy leleksedéssel és kis szaktudással! De hozzáteszem nagyonszépen sikerült! Csak rávaló festéket vegyél!!!
Az Elefántomon is elszakadt 2,5 év alatt 1-szer. A külső még mindig a gyári, egyszer a fater csinált nekem (egyből a vásárlás után) egy belsőt Trabantéból, és ha jól állítom be a km-meghajtót, akkor jó is lett vona. Meg volt törve, elszállt, én megcsináltam ugyanezt még egyszer, és 2 éve jó. Hülyeség megvenni a gyárit.
CHEVY melyik katalogusba nézted a pirálokat érdekelne engem, meg a haverokat.
meg az utnágyártott ... és az hamar szétmegy
Mondjuk én sem szoktam sokat motorfékezni. Az Elefántocskámat 4-ben 3500-as fordulatról visszapöckölöm 2-be, rá a kupplung, de akkor sem pörög 4000 fölé, csak megcsúszik a hátulja.
szerintetek megér 4ezret 1 haszált,jó álapotú km spirál a mitoba??
3napja kűzdök dadis kollégával,h lealkudjam 3500ra ,de nem enged ..:)
úgyhogy fölattam,mosntam neki,h küld képet,és látom h jó akor küldheti...
vélemény?
Raktam fel a videók közé egy cagiva mito videót. Biztos sokan láttátok már de azért felraktam mert jó
Üdv
Mitogeri ki tudja vnni a folytást, Atti gépéből is ő vette ki anno. Nemcsak egy helyen van lefojtva :)
Kérdezd őt.
Nincs véletlen valami olyan ismerősöd akinek van egy Cagiva Mito EVO- hoz való olyan rendszere aminek sérült az eleje, de a hátsó része jó??? Vagy hibátlan is jó lenne nagyon kicsi pénzért!
Meg nem tudod, hogy hol lehet még folytás az EVO-kban??? Nekem 34-es síktolattyús karbim van, kiforog teljesen de mégsem megy olyan nagyon jól. Én arra gondolok, hogy mivel a rezonátor után lévő cső ami a dobhoz megy, az elég erősen össze van horpadva, és nem is csak egy helyen az lenne a folytásom??? És ezért keresek egy rendszert.
DennyM: Nekem sem akart beindulni a nagyerős, mert megmakacsolta magát, de nem feltétlen csak a gyertya okozhatja, hogy nem indul be. Nekem volt szikra, benzin és mégsem, beleraktam vagy 3 gyertyát de semmi, mégcsak nem is ígért. Aztán rájöttem, hogy le kellene venni a karbi alját, mert lehet, hogy víz vagy valami dzsuva ment bele. Ehhez össze kellet szednem minden energiámat, mert elég hideg van a pincénkben, és a bánatnak sincs kedve hétvégén kimozdulni a TV elől.
Én az autómnak festettem le a féknyergeit! De semmi meló! Szerintem. Ha nem akarsz nagyon belefolyni nem szeded ketté a féknyerget, hanem kirgasztod a munkahengereket, meg azt a guni gyűrűket kiszeded és lefújod! Csak az a kibaszott fékolaj a leg szemetebb az egyészben.
Szerintem meg tudod csinálni!Nem olan vészes művelet!
Légelenítést is simán...
Csak ügyesen! és hajrá!