látom neked is ez van. "Elvileg" teljesítményben a mito meg a freccia között így semmi különbség sincs.... Az jó
Tied hogy megy/ment?
..csak az újabb mitok 6sebességesek...a pontos évjáratot nemtom.h. mikortól...
Hogy lehet 7 sebességes, vagy a 2őt kombináltad? Esetleg az nem tudod hanyas évjáratú a blokk?
Azóta már beraktuk a blokkot a frecciámra, megy is szépen a motor gyönyörű hangja van az arrow kipuffal :D. De 2 problémával küszködök. 1. dolog, a víz nem akar felmelegedni 1Xűen, vagy legalábbis a henger tapintásra már tuti 70 fok, de a termosztát nem nyit és a vízhőfok visszajelző a hidegtől egy kb fél centivel megy csak feljebb jobb esetben. Létezik az hogy ennyire nem melegszik, vagy valami más a hiba? A másik meg a kuplung, nem lehet kiemelni. Próbáltuk állítani is, de egyszerűen nem emel ki. Összeragadtak a tárcsák, robbantsuk szét?
Csak 1 kis összehasonlítás.
Előre is ThX
nekem legkésőbb holnap után köll a cullang mondju az előzö csomag nekem nem jött meg geritöl pedig nagoyn vártam... atán meg visszament hozá széttörve
mivel a gyári blokknál százszor erősebb,ezért lehetséges hogy a 167,34874823752348998723476584635876487356874236523km/H tényleges sebességet ideális körülmények közt szélcsendben egyenes,jóminőségű aszfalton tudni fogja.
na viccet félretéve 66650e-s henger van rajta ami supercityken és cagiva mito Racing-eken(1-es mito nyitott) szokott lenni,lesz abban kajak.végsebesség végáttétel függő nagyon.