)mert nagyon leromlanak a menettulajdonságai
.Szerintem mindennapi motornak is használható .Dolgozni járni meg egyebek,bár bevásárlásra már nem annyira(nulla a pakolhatósága)Tanktáska is csak szíjas jöhet szóba a műanyag tank miatt.(igaz ,hogy a szokásosnál nagyobb tankja van :19l)Az 1000-es valóban jobb választásnak tűnik(nagyobb a hátsó gumi, a kipufogódobok,van rajtuk korm.lengés csillapító gyárilag) csak én 1 év keresés után feladtam.Vagy drága volt vagy drága+fos amiket fel lehetett lelni Magyarországon.Kint lenne érdemes körülnézni talán.......
..............Kb olyan erős igen a mint karbisok!(2002-2003-ig)Az injektorosnak a gyújtás képébe belenyúltak már az olaszok meg tán a vez.műtengelybe(ebben nem vagyok biztos)és így már pár lóerővel többet tud.A két kipufogó miatt kicsit karakánabban szól és ettől picit talán erősebbnek tűnik.Nekem ez előtt volt sv-650-esem is,de nem azért cseréltem le mert az rosszabban ment,hanem mert ennek a futóműve,hangja,fékje,az első telója sokkal masszívabb
(szerintem megoldható minden rajta occsóért)
...Majdcsak kialakul...csak hát én hót sötét vagyok az áramos dolgokhoz
úgyhogy most nem tudom hogy merjek e rendelni bele SV tűszelepet. Lécci segítsetek.
Pár ezret már beletekert a vasba karácsony óta.Én tán még százat se.....
Amúgy mizu?
Felkerült egy str8 ledes hátsó lámpa, mely magában foglalja az indexeket is, így a gyáriakra nincs tovább szükség.
Minden led dupla a lámpában, az oldalsó 3-3 piros sárga a középsők több sorban piros-piros
Helyzetjelzőnél az összes pirosan világít
Indexelésnél az oldalsókon plusz villog a sárga (de közben a piros is világít)
Féklámpánál a középsők plusz pirosa is világít.
http://www.rsvforum.com/kepfel...