Mi tegnap nem mert fehérváron voltunk utána meg felraktuk az oldaltáskát meg névnapra mentünk ugyhogy nem sajna!!!!!!!!!!
De majd ma jó lesz már várom
.
A biztonság meg van az igaz de abba is ugyan úgy eltörhet a lábad meg minden mert az csak a zúzódást védi ugyan úgy lazán eltörhet és a sima farmer szabásu a legjobb gatya sztem azvastag és jó és elcsó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!25 e
. Nekem még hiányzik a motoros ruhatáramból egy két darab,mint bőrgatyó meg csimma és ezek nélkül nagyobb körökre nem vállalkozom. Még a családi büdzséből el kell vonni a forrást e tárgyakra
. Utánna jöhet a bukócső,meg az táska meg a tartója. Szóval tervek azok vannak. Pesze ha állambácsi vissza adná az áfámat a dolgok felgyorsulnának. Ja és még nem is beszéletm arról,hogy a párom is fel kell hasonló motoros cuccokal szerelni. Ez negyed mila basszus. Ezémán eggyes gófot veszek:))))
Ötvennel is lehet kurva nagyot esni, vagy ütközni, a robogósok mégsem viselnek védőruhát. (sőt biciklivel is)
Én nagyon régen estem egy nagyot kb 70-nel normál tuhában, és csak a nadrágom szakadt el, meg a napszemüvegem tört el, és fájt a hüvelykujjam. Persze kicsit szerencsém is volt biztos.
A sztori: Sport Cetkával mentem, és sáros peca után 3-4 nappal egy kátyuban levált a kövé száradt sárdarab az első sárhanyóról, beszorult, és feltekerte az első sárhányót, első kerék stop. Nem estem át látványosan a kormányon hanem inkább lefeküdtünk és csúsztunk.
Igaz volt bukócsövem. ( A 3/4-es cső lyukasra kopott az aszfalton) Az szerintem többet ér, mint a védőruha. És még utána ment a motor, csak a sárvédőt kellett leszabadítani róla.
Azért azt el kell ismerni, hogy néha kockáztatunk motoron, na most a kockázat mértéke legyen összhangban a ruhával. Én ha nyáron egy pólóban fogok elszaladni a boltba (és más is megteszi kánikulában úgyis), akkor ovatosabban megyek.
Ennyi.
lapar