)
Csak így tovább!
.......hát nem aprózod el az már biztos.......
Mit tud? Hm..., nos:
Az 1300 cm3 és 180 Le egy csupasz motoron pont nekünk való.
Elsőre azt hittem, hogy könnyebb, 189kg szárazon (menetkészen gondoltam ennyit, bár ez már megint az én hülye mániám lehet).
Hogy a francba nem lehet utcára gyártani nekem egy 200Le-s 200kg alatti csupasz gépet, nem értem. Na, mind1. Csak az atommeghajtásban bízhatok.
Ráülve és egyhelyben döntögetve kb. csak egy simson súlya érződik. Nagyon lent van a súlypontja. Itt ismét fikáznom kell. Nem igaz, hogy azokat a rohadt kipufogókat csak a blokk alatt lehet mindig elvezetni, így felakadva a legkisebb akadályon is. Na, mind1.
Van benne kipörgésgátló, abs, nappali menetfény, fényszenzoros automata világításkapcsolás, meg ilyenek.
Több módban állítható a motorerő. Mivel a gép bejáratós, csak a gyengébb módban van használva és csak 6000-ig, de így is néha akaratlanul is tolja az egykereket. Elég gyenge gép.
A fék Istenkirálybrutálmetál.
Nekem az üléspozíció és az ülés maga is kényelmes volt.
A képen látható gép az első, ami itthon rendszámot kapott, ugyanis a rendszerben sem volt ilyen típus még.
A cucc mindenképp kuriózum, de lehet, hogy ez sem a szívem csücske.
Ilyen ártartományban (5M+) azért már lehet válogatni.
Ja, egyébként nem rendelhető jelenleg sehol itthon, ill. semmit sem tudnak róla, mert a KTM állítólag bejelentette, hogy amerikában annyira keresik, hogy csak oda szállítanak elsősorban.
Aki eddig vásárolt ilyet, mindenki jókat ír róla. Negatívumok nem igazán hangzottak el.
Hosszabb teszt eredményei majd később.
SuperDuke
Na, csa!