Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy már egyik mocim sincs meg ezek közül.Most egy ezres gixxerem van.
Olyanom nincs már!
Szia!Natúr színű mindkettő.Ezresre is jó csak ott pár centivel lejjebb van az egyik furat mint a 650-nél.Ha egyszerre kell 18-ba tudom adni.
Véletlen olyan fej idomod nem maradt, ami a motorodon van?
Hali, érdekelne az oldal idom és az üléspúp is. Az oldal idom jó az 1000-es hez is?.Ezek nyers színüek vagy fényezettek?. Mennyit kérsz a kettőért? Üdv: Szabi
Nincs mit!Van hozzá üléspúpom és oldalidomom ha esetleg érdekel!Adatlapomon rajta van.
Bocsánat, hogy ennyire megkésve köszönöm meg a beállítási paramétereket de külföldön voltam.Köszönöm még egyszer.
Üdv: Szabi
Te foglalkozol ugye teleszkóp felújítással?
Postai küldéssel is vállalod?
Majd a tél folyamán egy Rx 125 hátsójáról lenne szó
Az, WP-nél az az
Ú tényleg? és az nagyon gáz? gondolom akkor levegőtleníteni kell. az nagy macera?
Levegős belül.Annak semmi hangjának nem kéne lenni.Nincs az olaj rendesen lelégtelenítve.
Nekem olyan a hangja a hátsó telómnak , mint dart wédernek amikor lenyomom, és jön felfelé, akkor mintha szívná a levegőt, jó hangosan. az mi lehet? egyébként dolgozik szépen
csak nem tudom hogy régen is ilyen volt-e, vagy nem. nem emlékszek.
Hali!Gyárilag 6-os pozícióban van arugóelőfeszítő(felső csavar),a húzó csillapítás gyárilag 3/4-ed fordulat(Legfölső csavarhúzós az anya közepén),a nyomó alapból 1 fordulat.Az óramutatóval megegyezően ütközésig be kell tekerni és onnan számolva ezek az adatok(óramutatóval ellentétesen tkerd a megadott értékre).A fokozatokat kis kattanás jelzi!Sok sikert!
Majd egyszer csak egy ugró után kilövi.Mindig így kezdi.Ja,szét kell szedni,nincs mese.Majd kitekeri a kezedből azt esel egy nagyot.Picit,de csak picit gondolkozz el,azt csináld meg.Ha nem értesz hozzá visszatenni,hogy működjön sem egyszerű,de csináld meg.
Hát olajos éppen nem leszek, azért nem ömlik belőle, csak ha éppen használva volt motor, akkor utána ha nem levegőztetem ki, megjelenik egy minimális. meg nem is szívesen szedném most ki a telót, nemrég volt szimeringcsere, mert gondolom teljesen szét kellene hozzá szedni.
Ne feszegesd!Belülről kell szétszedni,de kívül is van két kis rugó és golyó,ha elvesznek,annyi.Van hátránya,mert olajat vesztel,olajos leszel,bemegy a kosz,arról nem beszélve a teló sem jó már,stb stb stb
láttam róla robbantott ábrát, de nem sokat segített, ha nem okoz komolyabb gondot, akkor hagyom a fenébe, csak gondoltam hátha megtudnám itthon is csinálni. De gondolom hogy akkor ne nagyon feszegessem csavarhúzóval . jó már a lányodnak
Egy o-gyűrű van ott, az csere Nem egyszerű szétszedni,ha nem tudod,hogy kell.Összetenni is oda kell figyelni,bár 11 hónapos jányom keni vágja Ha tudod,hogy kell,20 mp.
hello!
az érdekelne, hogy ha wp telón a fenti műanyag állítócsavar alól egy kicsit szivárog az olaj, az okozhat problémát? mitől lehet?
előre is kösz a válaszokat
Már nem nagyon.Postán nyugodtan küldheted
én telom jo.

tegnap szűletett itthonra egy új motor, beszámoltam egy munkagépbe KTM XC 450 2004-es, amerikai model, KZ Racetech tuning átszelepelt rugocserés WP telokkal, ma elmegyek kiprobálom mennyivel szarabb mint amit nekem csináltál....

majd mesélek.
Gondolom, még véletlenül sem jársz errefelé-Miskolc-Nyíregyháza esetleg?
Ki nem állhatom a csomiküldő szolgáltatókat.
3 nap,sok a meló!Kérdezd meg ronist milyen lett,neki is ilyen telója van
Azt hittem, arany árban méred, de megfontolandusz, 15 péz nemsok érte, ha belegondolok, hogy soha nem csináltam még ilyet, és nekifogok, és szétugrik a faszba valami kis mütyür...
Kereslek, ha aktuális...mennyi az átfutási idő egyébként?(Elküldöm-megcsinázod-visszaküldöd)