Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem ilyenem van, rendben van mindene
gps is fa*za rajta, előfizetéssel 0 ft.
gépről meg egy nokia suite programmal frissítesz rajta mindent ingyen.
Sziasztok!

Van egy Nokia500-am rajta a Symbian Belle op. A navigáció hangutasításait sehogy sem akarja a Bluetooth Sterero Headsetre (BH-103) átlőni. Csak és kizárólag a saját ,vagy a vezetékes fülesen hallhatom a hangutasítást. Már minden féle beállítást kipróbáltam rajta,több headsetre is próbáltuk (BH-111,Interfhone3,Motorola....) de semmi eredmény. Most Én lennék ennyire technoanalfabéta,vagy a teló navija nem hajlandó közönséges bluetoothra hangutasitást lőni?!
Sziasztok!

Vettem egy motort amin kisméretű szivargyújtó ajzat van. ez nekem ismeretlen, és amikor ebbe keresek töltő kábelt eddig csak néztek rám, hogy szivargyújtó ajzat csak egyféle méret van. Hol tudnék ilyen töltő kábelt venni gps-hez aminek egyik fele mini sziv.gyújtó dugó, másik mini USB dugó?

Köszi!
Sziasztok!

Vettem egy BT-Interphone headsetet arra a célra, hogy egymással tudjunk csevegni egy motoron, meg zenét tudjunk hallgatni.
Valami miatt nem tudom összehangolni a két head setet egymással.
Nincs valakinek egy leírása hozzá? Mármint magyar nyelvű? Nagyon megköszönném.
megtudnátok mondani nokia c5 03 rol mi a véleményetek
ijet szándékozok venni
hali köszi szépen
hali Nokia c5-03 telefont akarok venni és ahoz csak autos konzolt kapni ami tapadókorongos. Szerintek az biztosan tartja a telefont a motoron is? Nem tudtok valami oldalt ahol van hozzá másfajta konzol vagy univerzális tartó ami biztonságosabban tart.
köszi mindenkinek,de a garanciát nem szívesen buknám,ha cserekor meg kell bontanom,majd nézek inkább másfélét:)
Ami Nálatok volt...C510.....mostanában le is fagyogat meg semmit sem bír az akksi.....odaadom és ha van értelme akkor meg kéne csinálni.....az értelem a kellően olcsó árat jelenti...
mio milyen?
A liion KFT nél bele is rakják az akksit ha kell.
cserélem én már laptop akkuban is cellákat, ilyen keménygumis vacakkal volt betapasztva.......... rosszabb a műgyantától is
nem is lett szép
aszonta ilyennel foglalkozó haver, hogy be van öntve....én még nem szedtem szét így csak azt mondom amit hallottam.......na majd most szétkapom, de hogy találok haza?
olyan nincs hogy valami nem cserélhető .....
megfelelő akarat kérdése csak
Ilyesmit használok és az akksi valóban nem cserélhető, de pár évet kibír...alapból 4 órát bír nekem.......még nincs meg egy éve, de eddig gond nélküli....igaz motoron még nem volt, azon egy régi mio-t használok ami most 4 év után már döglődik....
Sziasztok!
Ugyan még nincs pénzem rá de már keresem az ideális alanyomat.
Ő tetszik,és a dual core + 5 col miatt is ráesne most a választásom,csak egy bibi van ezzel,a leírásában az akkumlátorhoz oda van írva,hogy "beépített" ...ez azt jelenti,hogy ha ne adja Isten meghal az aksi, akkor én nem is tudom azt kicserélni benne?
Köszönöm a segítséget!

WAYTEQ X950HD GPS Atlas V.

http://www.mall.hu/gps-navigac...
ez a beszéd!
egyelőre nem fogom megtudni, a következő túrák inkább kelet felé lesznek, a Milka tehenek pedig megvárnak
igaz!
és ezek a mocsok fkalapok mindenhol lenyúzzák a bőrt rólunk
egyébként egy robogóval ami 3-20 lóerős, városban szerintem könnyebb esni vagy ütközni, mint pl az enyémmel..
de 160-70-nel mi lesz az alpesi emelkedőkön, csomagokkal?
igazad van, bőven elég, sőt a felét sem motorozom ki
DE eddig elvoltam kényeztetve és 200 lóerővel motoroztam keréken
És azt az érzést szeretném újra
tudod ez olyan,mint amikor volt egy szép és belevaló barátnőd, akivel minden klappolt és a következő versenyzőkben is őt keresed, illetve azt a színvonalat amit ő nyújtott..
egy szó mint100 hiányzik a busa tolóereje(de itt megjegyzem a busások vigyorbefagyasztásáért, hogy már a zx14 után nem kéne, mert ennek van féke és futóműve ami a busának nincs
Engem egyedül az bánt ebben a dologban hogy olyanért fizetünk ami nem létezik én 147le-re fizetek rablásadót és megkockáztatom hogy valójában jó ha 120le-s
Persze lehet tévedek de az FJR pont ugyanolyan erős mint az 1200-banditom volt ami papíron csak 100 lovas valójában meg asszem 115.
Én akkor lennék boldog ha azt mondhatnám az enyém 60 le-ős(persze mardna ez adinamika meg nyomaték)és nyalja ki minden okos bürokrata,meg okostóbiás aki azt hiszi hogy az bármit is számít utcán hány le egy moci....
Értitek?
Úgy itélnek meg minket hogy van egy 180-le 140nm-es motorod te egy állat vagy, az nem számít hogy avval ésszel mész,de a gixer 600 amit folymatossan forgatni kell így tudsz csak élvezni bármit az egészből,azt mondják az csak 130le az tök biztonságos.
sajnos nem, nekem a túrázás miatt teljesen kiesik a a sportkipuff téma...
a padozás miatt meg ne fájjon a fejed, már csak azért sem, mert az inkább saccolás, mintsem mérés, másrészről meg az a 160-170 ló, amit valóban rá tudsz szabadítani az útra, több mint elegendő a 260 kiló repítéséhez

http://youtu.be/oXg5A4nCq-o
lehet.
De én megteszem azt amit a kawa gyár nem tett, felhozom 200ra keréken..
nincs gond,csak meghaladja a műszaki fantáziámat a megoldás. De kutya úr megoldását kipróbálom..
Kösz Nándi