Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Balusk: egy haverral csaréltünk azárt ültem az idegen vason. (Valszeg maradok a gsxr-nél) Különben a 19-és boxban tanyáztunk, mert tegnap meg verseny vót. Dunlop:9. hely,GSXR:3. hely. Ennyi jött möst ki a csövön.
Hé srácok: A k2-m tényleg eladó!!!!!!!!!!!!!!! Lejjebb olvashattok róla. Akciós ár: 1,3 m. 50 rugó sikerdíj annak aki vevőt hoz rá 1 hónapon belül.
WilCap#95
Ciao!!!

Regisztráltam újra...

A megtévesztések miatt...
Az nem attól függ! Bukni ezzel is lehet nagyot! A lényeg hogy rutint szerezz, és megtanulj ésszel!!! motorozni! Tudni kell hol mennyire lehet tekerni a gázt! Ha már biztonságosan tudod kezelni a motort, ajánlom az euroringet! Jó tanulópálya!
Szevasztok!!!

Akkor szerinted Suzuki SV650S ??? De mondjuk 2 év múlva amikor le akarom cserélni, mondjuk egy supersportra, nem fogok rábaszaríntani??? Mármint bukni egy nagyot???
Ezt én már tudom!
Az SV650 az jó! Kezdésnek!
Ciao!!!

Mielőtt itt is félreértenék a nevem... Nem leányzó vagyok, csak a regisztrációnál már volt Bundy, így azutánírtam hogy baby... Ennyi...
Szevasztok!!!

He-he...

Ide is befészkelem magam... Bár látom itt is vannak Kawások, de ide is írok azért.
Aki olvasta már a hozzászólásaimat, azt tudja, hogy még mindig csak kutakodom, mert motort szeretnék venni pár hónap múlva... Ha kisüt a napocska...

Szóval van pár kedvenc vasam, és ebben a Gixer is benne van. Szóval!

Szerintetek tényleg első motornak húzós lenne mondjuk egy Gixer, mármint 600-as, vagy amit elöszőr nézegettem ,egy SV650S-el elég kezdeni????

Mert a négy supersport gépezet amit már többször felsoroltam, ha túl erős kezdésnek, akkor miben gondolkodjam??? A GS 500-ast felejtsétek el. Az nagyon de nagyon nem...

Szóval??? Vélemény??? Mert az öreg rókák szerint be kell motoroznom magam.
Csak egy-két év múlva nem hiszem hogy olyan könnyen tudnék cserélgetni...

Vagy???

Thx.

Ciao!!!
túró dezertalni készülsz? a kawa nagy zöld szeme rajtad van ám



één meg vagyok aki pl jol bemoszerol, a tégla, aki köp és aki felnyom, és aki megfúr és aki jelent majd.

1 kicsit sokati ittam
wilson : láttam nagyon jól nyomtad ma a ringen :) egyszer le is nyomtál, mintha egy sárga cbr-en ültél volna, ott bénáztam előtted :)
sajnos nem láttam hogy merre parkolsz, úgyhogy nem tudtunk dumálni!
Szia!

Érdeklődenék az Aprilia után, mármint, hogy milyennek találod! Jó és rossz tulajdonságai is érdekelnek. Mentem már V2-vel egy Suzuki SV1000S-el de annak a futóműve rettenetes és nem is húzott úgy igazán mint vártam pedig még alig használt volt (3800 km). Szóval jövőre akarok mocit venni és ez is képpe került, ha tudsz segíts a véleményeddel.

Köszi!
mondhat bárki bármit.
a 2006-os 750-es engem nagyon foglalkoztat! :o)
Kössz bea nagyon jók a képek. Szombaton kint leszek (álítólag havat kell majd lapátolni). Vasárnap versenyek, mindenki jöjjön nézni és indulni is lehet.
wilson : jössz szombaton a Hringre?
Szia wilson

Hát ennyit találtam rólad!
Van pár eladó GSX-Res cumó!!! Azért eladóak a cuccok, mert a K3-as 1000-es le lett cserélve K5-re és azon megvan minden, szóval a régi ez-az csak ott áll a garázsban. Egyiknek sincs semmi baja/hibája. (képek is mennek )Szóval:

1. Yoshimura Tri-Oval titán dob (pontos név: TRS Single Outlet Tri-oval Titanium)
600asra és 750esre K5ig jó, 1000esre pedig K4ig
kifogástalan állapotú
ár: 85.000.- (az új ára 130.000 körül van)

2. Yoshimura bukógombák (2db) (nem kellett igénybe venni = semmi baja)
ár: 12.000.- (az új ára 20.000)

3. Prop-tech nevezetű okosság elektronika
1000-esre jó K3-K4-ig. beszerelve a kis kütyüt megszűnnek a letiltások, pölö a maxsebesség szabályzó, így kicsit több lesz a végsebbeség
ár: 10.000

4. Puig márkájú hátső sárvédő, könnyű, erős műanyag, karbonutánzatos kivitelben
ár: 15.000 (az új ára: 27.000)

5. DPM indexes rendszámtartó
ár: 20.000 (újban 39.000 volt)

6. Bagster bőr tankborítás (narancs-fekete gsx-r 1000 K3-K4 ra való)
ár: 15.000 (az új: 25.000 volt)

7. BMC Air-filter (600 K4-K5, 750 K3-K4, 1000 K3-K4)
nem volt használva, teljsen új!!!
ár: 15.000 (20.000ben van ha boltból...)

HA VMELYIKET MEGVENNÉTEK, AKKOR A KÖV. SZÁMON TUDTOK ELÉRNI:
Tel.: 0620-5931804
Ábel Csaba

mennek a képek is:
Szia Ming.Tudod nekem pont ezek miatt a tulajdonságai miatt teccik(no nem a por),hogy bár van eggy 600-asom mégis simán lenyomnak a 125-ösök. Na meg az sem elhanyagolható szempont,hogy szerintem messze az eggyik legmegfizethetőbb páya.
Na mindeggy tul képpen szerintem jo és szerettem volna néha többed megammal is kilátogatni....a mátra már életveszélyes!
Szia!

Én voltam 1-szer az Euroringen. Nekem jött be. Nagyon porosnak találtam. S nem igen tudtam feljebb váltani 2-nál. Ami persze enyhe túlzás, de ha gyorsan akarsz menni akkor max 3.

S szerintem keskeny is. Bár a sikán tetszik! S a környezete sem hagy kivánni valót maga után.

Nem az a kimondott gyorsasági pálya. Inkább szupermotoknak való.
Sziasztok! örkénybe senki nem jár ki??egyedül gáz
Heló!

Az adatlapomon van kép az apriliámról, előtte egy 99-es kék fehér srad 600-as volt aminek a bal oldala karcos volt!
Idén háromszor voltam pályán, júli6,aug11,szept8,kétszer lassúba egyszer a délelőttibe!
Még elég gagyi vagyok,de majd belejövök:)
Utcán is szoktam motorozni de mostanában nem viszem túlzásba, hála a motoromnak,meg hála a sz@r utaknak! Inkább a városba tötymörgök vele:)



balusk8

Irj már magadról v.mit, vagy dobj fel egy képet, hogy be bírjalak azonosítani! Pályázol vagy csak utcán (ami bazi veszélyes) nyomod? RÉSZLETEKET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neked nem
Én vagyok a bukógombás ember.
wilson: Tomiboy mindenkit ismer :) Ő mondta nekem h berényi vagy mint én, csak nem ismerlek :)
Sziasztok!

Tomiboy mi ismerjük egymást, vagy csak te ismersz engem mint világhírű pályamenőt?

Bea! A többi képre hol lehetne ránézni! Csak egyen látom magam #95 gsxr 600 k2 narancs-piros.

Egyébként ez a motor eladó ha valakit érdekelne: GSXR 600 K2 (Forgalomba helyezve2003ban) 8000km csak pályán ebből 3000 lájtosan (iskolás motor volt). gyári idomok és cuccok karcmentesek hibátlan á 1,3 méter + pályacuccuk.