Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.sportmotor.hu/motor...
Ide leírom az ímél címet,ha elolvastad akkor legyél szíves írdd oda (hogy vetted az adást) és akkor törlöm mindkét hozzászólást.
Emailben tudok fotót küldeni. A moci fiúé "volt". Kinőtte. 2005 vagy 2006 évjáratos.
Helló!
Fiúnak kellene és tényleg csak patika állapotú és maximum olyaaaan 2005-ös.
Helló!
Van egy eladó pw 50-esünk, ha még aktuális a dolog!
Ha valakinek van otthon 1 patika állapotú pw 50 fölöslegesen ,akkor az legyen szíves és jelezze! Köszi szépen
KTM sx 50 mini adventure-t szeretnék venni. Nem tudna esetleg segíteni hol találni ilyen típust eladót?
Van egy ilyen kicsi is elöl hátul teleszkópos 50ért.
Sajnos nekünk ez még nagy!
50 sx junior 15le 250000ft.
Képet dobhatnál fel róla meg egy irányárat!
Mini Adventure?
Vízhűtéses hátul 10es elöl 12es kerék gyári új henger van rajta, vizesből a legkissebb motor.
Melyik változat? Ha a legkisebb akkor érdekelne!
Nagyon jó állapotú KTM sx50 eladó
Malaguti főtengely eladó jó állapotú 10000ft.
Ez az első tárcsafékezés engem is érdekel...
Nem semmi, ahogy a Malaguti-val jártál, elég elrettentőek az árak!
A választásom KTM SX50 Pro Senior lett.
Pont leér róla a gyerek lába, a teljesítménye pedig egyenlőre több mint sok. Ezen újra kezdheti a tanulást, mert teljesen más a dinamikája mint a PW50-nek.
Remélem jól választottam...
Ja Malaguti minőség: 2010-es évjáratú motort vettünk, még szőrös gumikkal és makulátlan vonalkódos papirmatricákkal a deknijén, az eladó szerint csak néhány üzemórát használták. Ehhez képest főtengely! elkopva a kuplung kosár perselye alatt (főtengely 35,000,- ötvenezerről leakciózva, persely 4,000.- kuplungkosár üresen 60,000.- + 30,000.- a belseje ha az is kell alkatrész áron) Ez után 100 km-t bírt menni most kaptam meg az árajánlatot hengerszett tömítésekkel és csapszeggel 162,000.- Lehet csak nekünk nem volt szerencsénk, de soha többé
Nekünk Yamaha PW80 és Malaguti Grizzly 12 van. A Yamaha hibátlan, de már 10 éves gyereknek is kicsi. A Malaguti jó választás lenne méretben, de az alkatrész (Franco Morini) árai elmebetegek, és semmivel nem helyettesíthetőek. Én is keresem a tovább lépés lehetőségét, kinaiban nem bízunk.
egy biztos hogy sokáig kiszolgálná a gyermeket
de
ütős kis cucc ám az az én 120 kilómat is repítette, szóval feltétlen ki kell távtartózni a gázbowdent aztán ahogy nő-javul akkor lehet adni neki mindig több gázt
néha találni, de leginkább lerongyolt állapotúakat, mert kinyírják a gyerekek
de legalább tudod mikor lett felújítva
Nagyon jól néz ki az YZ80-is, de túl sok infót nem találtam róla.
Sőt, még eladó példányokat se nagyon.
yz80?
csak hogy megérezze a gipsz súlyát is
komisz egy jószág
eleinte érdemes kitámasztani a gázbowdent negyedgáznál jobban ne tudja húzni
Sziasztok!


Tanácsot szeretnék tőletek kérni.
6,5 éves fiam pw50-el nyomja már egy éve nagyon ügyesen!
Úgy látom kezdi kinőni a motort ezért szeretnék neki jövőre eggyel nagyobbat venni.
A motor csak gyenge terepre esetleg kicsi cross alapok elsajátítására kellene, de semmiféle képpen sem szeretnék valami kínai gagyit.

Ti mit ajánlanátok?

Amiket eddig néztem az a PW80, vagy a KTM SX50. Bár ez utóbbi komolyabbnak néz ki.
Találtam a Malaguti kínálatában is gyerekmotort, de sajnos a minőségről semmit sem tudok.

Esetleg ti tudnátok valami típus ajánlani, amit érdemes megnézni?


Köszi,
Feri
Sziasztok!

Van egy eladó, versenyzésre is használható Shark sisakom, mely méretéből adódóan gyerekeknek is alkalmas.

http://www.kepesmotor.hu/zart_...

Az ár irányár.
Nos, vegyük sorban....
Mindkettő jó motor, attól függ mire akarjátok használni.
A Yamaha kisebb motor, már korábban el tud vele kezdeni motorozni a gyerkőc. Szerintem strapabíró, mert nincs úgy kihegyezve mint a KTM. Talán 3 LE.
Cross pályán nem használható, mivel a futóműve nem arra van kitalálva. Csak úgy néz ki mintha crossmotor lenne. Már kisebb bukkanóknál is lekoppan. Kezdő, tanuló motornak tökéletes.
A KTM már más téma. Az már versenymotornak van kitalálva. 12 LE, és ha elkapja a fordulatot mocskosul tud menni! Egy kezdő kissrácnak tanulni még egy kicsit erős, szerintem. Ha már motorozott akkor természetesen kiváló motor. Végeredményben egy halál egyszerű motor. Nincs benne szinte semmi, csak egy henger, főtengely, annak a végén meg egy kuplung. Ennyi.
Ha odafigyelsz a karbantartására akkor az is sokáig bírja. A KTM-hez az alkatrész árak egy kicsit húzósak. Mivel nem egy elterjedt utcai motor, nem lehet hozzá semmilyen utángyártott cuccot kapni, csak az eredetit. A Yamaha alkatrész árait nem ismerem.