Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hétvégére, egy napra? Sok?

https://goo.gl/maps/w2ByzvmAZ4C2

Donovally-n ebéd
Nos megfutottuk az első változatot. Mivel kevés idő volt, nem tudtam tesztelni az utvonalat.

Ezt futottuk be:

És a kapkodás eredménye: :)
Akkor ha már hűsölés (a hideg front után):

a)
3 híres szerpentin + egy élményút
365 km
és természetesen barlang
https://goo.gl/maps/sWwyxdeu57v

b)
libegő felmelegítve (az oda utat már ismerjük a szombatról :)
393 km
Mint tudjuk ezek a kirándulós programok egész hosszúra sikerednek
https://goo.gl/maps/1uF9qDxUKuD2

c)
kőkemény motorozás, ebéd Donovally-n
421 km
https://goo.gl/maps/FkjPAhG8JCH2
Tegnapi túra tapasztalatai:

Fantasztikus utak, ismét kiváló társaság :)

Ezt jártuk be:

Amit érdemes tudni:
- Krivan-Brezno szakasz gyors, tempós nyújtott kanyarok:
https://goo.gl/maps/cNSQ9Es1yym

- 66-os út, Brezno és Dobsina között. Tempós, dimbes-dombos kanyargós utak
https://goo.gl/maps/2CwsEy3ugjQ2

- Dobsináról lefelé pedig az 533-son kell jönni. Kb mint a Cered-Salgótarján vagy Borsodnádas-Balaton szakasz. Több komoly visszafordító hajtűkanyar. Itt nagyon sokat kellett dolgozni. Ezt a Dobsinaki szerpentin meg sem közelíti.

https://goo.gl/maps/Ja45ZCMy4bs
Nos ha valaki hirtelen meggondolná magát, vagy kedve támadna hüsölni egyet a Dobsinai jégbalangban (ahol minusz 2 fok van és 8 eur a belépő) akkor szombaton reggel 9-kor indulunk a toronyháznál lévő molkúttól.
meg ez is :)https://www.google.hu/maps/@48...!3m7!1e1!3m5!1scP-GEw_vz5d1xtqZIVBc-Q!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DcP-GEw_vz5d1xtqZIVBc-Q%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D121.85439%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
erről beszélek...

https://www.google.hu/maps/dir...!4m47!4m46!1m5!1m1!1s0x47405a0f823e231f:0xf1b008aea774ed94!2m2!1d19.9294927!2d47.7772651!1m5!1m1!1s0x4740198c8c837227:0x400c4290c1e1bf0!2m2!1d19.5199646!2d48.0801811!1m5!1m1!1s0x4740043d1ab333ab:0x400f7d1c6978410!2m2!1d19.5787328!2d48.2243416!1m5!1m1!1s0x473ff860f85aad2b:0x400f7d1c6971140!2m2!1d19.6690601!2d48.3286673!1m5!1m1!1s0x47155a7d2455f657:0x400f7d1c6973580!2m2!1d19.4453429!2d48.5299239!1m5!1m1!1s0x471564dec51a41d3:0xdf8ff06e5058145d!2m2!1d19.6438178!2d48.8060729!1m5!1m1!1s0x473fb573111e5cbb:0x170daa77753d7b6d!2m2!1d20.3747868!2d48.819625!1m0!1m0!1m0!3e0?hl=en
streetview-on a 66-os út is jónak túnik meg a az 533-as lefele jövő Dobsina melletti szakasz is.

https://www.google.hu/maps/@48...!3m7!1e1!3m5!1slmoL6ycb1iL8hZ73-gkxog!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DlmoL6ycb1iL8hZ73-gkxog%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D274.38025%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656?hl=en

nagyits rá!!!
https://goo.gl/maps/KAG5RHC9Ksn

Amit ebből bejártam:
Szécsény - Trenc közötti szakasz: hosszú nyújtott, dimbes dombos kanyarok
Krivan-Brezno: folyamatosan emelkedő, rövid és hosszú kanyarokkal megtűzdelt emelkedő, hajtűkkel tarkított lejövő szakasz
Brezno- Dobsina között még nem jártam, de jónak tűnik.
Dobsina fel és lefutó oda vissza.
A dobsináról lejövő unalmas egyenes szakasz helyett térképen kinéztem a mellette lejövő kanyargós szakaszt.
de most bejött nekik. Mondjuk ez jobb, hogy el se indultunk, mint menetközben fussunk bele.
Ha egy nappal előre eltalálják az már egész jó eredmény...
ez van. .most az egyik időjárás előre jelző oldal 5 mm esőt ir, a másik meg 10-et. Ez 4 órája még a duplája volt.

Lehet szakmát kellene változtatni?
Sajnos ez akkor most nem jött össze, de azért remélem sikerül összehozni hamarosan ezt az utat! Úgy néz ki a motor is alakul, a mai tesztkör alatt nem volt probléma,igaz, csak 150-et mentem vele, de biztató. A trafók ellenállása kissé magasabb a gyári értékektől, de egyformán mindkettőnél. (2,6-3,6 a gyári érték, nálam 4,2 ohm).
Sziasztok,

elég kiszámíthatatlan az időjárás és komoly esőket igér. Mivel egésznapos túráráról van szó, ebbe nem fér bele egy 1-2 órás álldogálás a vihar miatt, ráadásul a hegyekben sem hiszem hogy jobb lenne az idő.

Amikor kinéztem az időpontot 2 hete még kánikulát igért, most meg 14-20 mm-es esőket. Kisértetiesen hasonlít a Brno-i sorozésre, ahol jó időben indultunk el és 200 km eső menet lett a végén.

Igy ezt elhalasztjuk.

Sorry, de sok a bizonytalansági tényező. Aztán ha jó idő lenne akkor igy jártunk... :(
Elég érdekes, 1-5 fokozatban nem lehet érezni a dolgot, akár 10.000 fölé is lehet pörgetni (ritkán teszem ezt), megy, húz, minden okésnak tűnik. Viszont hatodikban, kb. 130 fölött kicsivel apró torpanásokat produkál a gép, ami épp elég ahhoz, hogy nem is igen lehet 140-től gyorsabban menni vele, pedig majdnem 200-at mennie kellene. Múltkor, mikor a gyújtáshibát megoldottam, akkor a hevenyészve beszerelt pipákkal meg régi sima NGK gyertyákkal csak kétszer-háromszor éreztem ezt sztrádán, simán ment 170-es (nem volt módom tovább húzatni), ezen felbuzdulva kapott új NGK pipákat és Denso iridiumos gyertyákat, azóta rosszabb lett
fordulat és/vagy gáz kar állás függő?
Rendben! Harcolok a géppel az utolsó percig, hogy menetkész legyen, az a helyzet, hogy nagyon mehetnékem van már csapatban is...
Kérem figyeljétek a fórumot. Az időjárásra mindent mond, pénteken meglátjuk. Ha esik akkor elhalasztjuk..

Indulást meg áttesszük 8:00-ra.

murrkandur,

jöhetsz szécsénybe is (allitolag ott is van kávé).
Kiméregettem az ellenállásait,az értékek jók, persze attól még okozhat ilyet, csak abból még nincsen "tesztpéldányom", amivel helyettesíthetném a próbakörre. Elég dühítő, hogy itt a nyár, az ember meg csak szív.
Trafo?
Nekem kezd veszélybe kerülni a szombat,ma megint elkezdte a gép azt a szórakozást,amit azt hittem,hogy elhárítottam múltkor (2 napig jó volt), 130 fölött meg-megtorpan a gép. Igaz,mielőtt nekiestem átnézni már 100 fölött csinálta. Kicseréltem a gyertyakábeleket,pipákat,utána gyönyörűen ment. Ma újra kezdte. Holnap még cserélem a cdi-t kíváncsiságból,de már lassan fogynak a tippjeim,igaz még 100 dolog okozhatja...
Akakul
Norbu, igazad lesz. Eddig több mint 40 %-ot csökkent a csapadék mennyisége szombatra.. :)
Akkor eddig 4 motor és 7 fő.