. A gázt azt megtanulta rángatni, hogy a nehézség állna bele, pedig de szép kis motor és nagyon jó még a hangja.
aki nem tud mit csinálni a szegény Hondával! Ilyeneknek nem való motor a kezükbe!
Akkor nekem lenne a legrövidebb az út? nemgondoltam h ilyen messze vattok Szegedtől!
majd megkérdem fatert,ő jobban tudja!
Ezt majd 1 szép nyári napon megbeszéljük!Mentem én is!
) hát reggel úgy ébredtem mint akit kerékbe törtek, ha el is tudtam pár percre aludni valami barom tutira elkezdte tíltattni a gépet. Viszont életem legfinomabb zúzapörköltjét ott ettem.
Végül nem ment bele, hogy a GN125-öt normál árában beszámítsa. Tele lett a tököm vele, annyiért szerintem túlzás is volt. Meg a lóvém se volt egyben még... Szóval nem kell beleugrani az első lehetőségbe! Ezt nagyon megtanultam a Suzukim esetéből.
Én amilyen igénytelenségre hajlamos parasztgyerek fajta lennék, elindulnék európai túrára egy szál gatyában is. És a bilibe lóg a kezem, fell kell ébredni...
Kárpótol a kényelem hiányával szemben. Az az igazság, hogy baromira elkényelmesedtünk itt a 21-dik században, én így látom. Köszi fogyasztói társadalom.
Hiába, alkalmazkodni kell egy kapcsolatban
Laci azt hiszem tapsztaltabb ebben.
Ma találtam 1 videot 1 cb-1 es ről,és oldat rá volt ragasztva disz matrica a Honda CB400sf ről!és naon jó álla rajta!
Mielőtt az enyémre csináltattam volna a matricát,gondlokoztam rólla h csináljak olyat mint a cb400sf en van,de végül lemondtam!