ezért ma elmentünk korizni...- hát majdnem odavesztem...
. Olcsóbb megoldás mint utánna javíttatni az elkendőzött szarokat.
Nem gyári a színe, ami lehet azért, mert már megfakult a festés, de lehet perec ill. több perec eredménye is és újra fújták.
Villák, villanyak tüzetes vizsgálata feltétlen.
Km óra annyit mutat, amennyit, mivel magyar a moci, 10-ből 7-et megbuherálnak.
Motor beindít, ha bemelegedett, alapjáraton ne ingadozzon a fordulat
, gázra reagáljon ne torpanjon meg, közben figyeld, hogy egy nagyobb gázra nem füstöl-e. Mivel elég nagy fordulaton üzemel (akár 18-20000ford/perc
) a motor hang nagyon fontos, hogy szép legyen! Nem árt, ha megvan a gyári dob is. Innentől rajtad áll, hiszen a gumikat, féktárcsát, fékbetéteket Te látod.
Amúgy nagyon jól manőverezhető /140kg/ kis moci
, 45le, kb 190-es végsebesség. Alkatrész árakat úgy tudsz legkönnyebben, hogy fel hívsz 1-2 bontót és érdeklődsz a kopó-törő alkatrészek után.
Én nemtudom :P
-már-mint, ha jó neked!
Várom a tavaszt
, kémlelem az eget
, de még egy költöző madár, még egy csibe sem, jött haza!
Hi Cala rég hallotam felőled!
Amúgy már csak 7 életem van a 9-ből..