nekem leforog már a mínusz egy fog elöl-től is
monnyuk az óra 280-at mutat,tehát csalni éppen csal,de kit érdekel...
a lánckerék ügyében a tápai tomit keresd asszem a fighteres topokban van
és ne fossál,nem megy tönkre...minél több fog fog,annál kisebb az igénybevétele a láncnak is és a fogaskeréknek is...meg a kuplungnak is
hát igen,ez már nem lehet überelni
azt az a 50 fogas kerék mennyibe fáj 525-s lánchoz,és miféle anyagbúl készül?
a fogazat pluszban le vagyon edzve,amolyan indukciósan?......vagy fölösleges mert tuti anyagból van, és nem kenődik/hajlik szét mint a lepkeszar.
ennél a sebességmérő már nem kicsit csalhat +-ba, a 6. már biztosan leforog (15/50)
akko marad az inkább hosszabb lánc,(114) azt lehet rövidini.
15/50 az má fighter gyanús,az nekem nem kő,nem akarok állandóan kerózni meg driftelni egy kövér gáznál ,elég ha csak picit húzósabb lesz tőle
vérszagot érzel?
marad a 636?
vetté végre egy CBR-t?
monnyuk az óra 280-at mutat,tehát csalni éppen csal,de kit érdekel...
a lánckerék ügyében a tápai tomit keresd asszem a fighteres topokban van
és ne fossál,nem megy tönkre...minél több fog fog,annál kisebb az igénybevétele a láncnak is és a fogaskeréknek is...meg a kuplungnak is
azt az a 50 fogas kerék mennyibe fáj 525-s lánchoz,és miféle anyagbúl készül?
a fogazat pluszban le vagyon edzve,amolyan indukciósan?......vagy fölösleges mert tuti anyagból van, és nem kenődik/hajlik szét mint a lepkeszar.
ennél a sebességmérő már nem kicsit csalhat +-ba, a 6. már biztosan leforog (15/50)
a 14/80 az a fighteres
15/50
én sosenem számoltam meg őket
elvágom,beleteszek amennyit kér,oszt gyía
tegyé fő 15/50-et legalább
belépett,ráköszöntem,rövidre zárta,tudomásul vettem...