.kicsit foglalkozni kell vele, de tökéletes kiindulási alap.
Ebből is látszik, hogy a motorozás nincs korhoz kötve
. Sikerült megvenni a "négyszázast"? Az egy jó típus. Remélem örömét leli benne a gazdája! Tegyetek fel fotókat, és írjatok ha sikerült.
Nekem is volt ilyen szíp mocim,125-ös is,majd esszercsak szkennelek kípet.Jáde szíp vót
Na és a hangja. Alapjáraton és alacsony fordulaton kellemes, de olyan 60 környékén a dobhártyám majd kiszakadt. Ha jobb idő lesz, rakok fel videót róla.
És a jövő szezonra balesetmentes közlekedést!
! Amúgy VÉGRE MÉG EGY CM-es Kolléga! A könyv amiről írtál, az én tulajdonom egy öreg japán motoros jóvoltából (Ő rakta fel a netre még évekkel ezelőtt, hála neki). Sajnos a linket már régen elvesztettem, de a letöltött könyv megvan. Több országba elküldtem már márkatársaknak. Neked is küldöm, ha jó a g-mailos cím amit megadtál a személyes adataidnál. Ez egy CM 185T könyve. Nekem CM 200T van, ebből a könyvből szerelgetem. Minimális eltérés inkább a méretekben van, a motor, váltó stb. alapvetőn megegyezik. E szerint a könyv szerint 5 celsius fok alatt NGK C6H, normál körülményeknél NGK C7HS, extrém terheléseknél (verseny, tartós nagy sebesség) NGK C9H gyertyák használata ajánlott. A képen a saját mocid van? Mert akkor olyan fazon mint az enyém. Van hosszú kipufogós változat is. Kicsit előrébb küldtem egy linket. Ott is találsz hozzá robbantott ábrákat. Küldöm az első adagot a címedre. A terjedelme miatt kb. tíz levél, vagy több. Jelezz vissza vagy itt, vagy az mpeter958@gmail.com címre!
elektronikája nincs a toppon, (megcsinálgatjuk majd neki, elektrotechnikusnak tanulok