Benne van fogyasztás, gyorsulás meg ilyen apróságok! Király!!!
A tartállyal kapcsolatban lehet hogy igazad van én se láttam ezenkívül szelepeset, de biztos hogy gyári és van benne egy membrán és ha ráfúlyok levegőt akkor a membrán átadja a nyomást az olajnak ezáltal keményítve azt!!!
) és ahhoz képest szerintem ez k@rva erős szval meg vagyok elégedve a teljesítményével. Amúgy egy tuningmódszert tudok: a powerbe két bowden megy az egyiket(má nemtudom melyiket) ki kell szedni ez határolja ugyanis hogy meddig forogjon el. Kiveszed és ííííííííííí de megy a gép csak arra kell vigyázni nehogy túlforgasd.
A 160-as polini hengerről én is hallottam már de nem tudom hol lehet olyat szerválni
.
)
Azt nem kell piszkálni csak a teló hengerét föl kell tölteni olajjal azt kész. Nekem ezen a tartályon van egy szelep és igény szerint ezzel még lehet keményíteni rajta. Neked van rajta szelep?
. Van itt egy szuperkrosszpálya is......Zsíííír
. A csávó két sörér elmondta hogy kell szétszedni, változtatni a szelepeken stb.
Vettünk bele egy orizsi szimeringet, REPSOL 15W-s olajat azt kész.
. Én terepezni szoktam vele és mondhatom nagyon jól bírja
még a krosszpályát is (Fót melletti superkrosszpálya!!!). Nem te voltál múltkor a pardi-nál a Duna-plázánál? Te hirdettél az aproneten?
Mert már mondtam senki nem tud semmi adatot ezekről a vasakról, mielőtt még megvettem volna a gépet kérdezősködtem szervizekben a hondánál, de nemhogy adatot nem tudtak mondani azt se tudták hogy ilyen létezik.
Szval várok minden infot erről a gépről és megpróbálok segíteni annak akinek kérdése van. Persze jöhetnek a 250-esek is.
de ez az ember milyen suta aki hirdeti :DD:D:D:D:
léghutes.....
Hulye lama szarfosgeci !