Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mellesleg ha már kopott akkor inkább a fúrás, attól lesz olyan mint volt. Nembiztos h megfelelően kopik hozzá az új gyűrűa hengerhez, főleg ha "oválba" kopik. Pontos illesztéssel meg kell fúratni, új dugó+gyűrű. De sztem nem ez it a hiba. ha gyertya nélkül két ujjal tudod forgatni a főtengelyt szorulás vagy erőlködés nélkül, akkor a csapágy jól van benne. GYújtás nem került más helyre összerakás után?

A hengerfej tömítés meg nyugodtan felhasználható töbször is. KB egy hónapig volt benne, olyan mint az új, hidd el nem lenne ebből baj. azért a 3 ezerért inkább teletankolnám:D de nem erőszak a disznótor:)
ez baromság, már bocs. ugyanúgy mennek vissza a gyűrűk, ennek semmi köze hozzá. sztem a hiba ott lesz h roszul lett betéve a csapágy, és feszül benne.
Csáó!
Köszi szépen az ajánlatot,de szerintem nem igazán jó kétszer visszarakni ua. a tömítést,mert az már egyszer összepréselődött így nem elég bizti!
Tavalyelőtt télen már szét kellet szedni az egész blokkot mert a főtengelycsapágyak elkopottak és az egyik a külső peremén forgott .Azóta semmi gáz nem volt vele csak nem úgy mint azelőtt (95-100 helyett 80-85)!
Ebből gondoltam h a gyűrűk már egyszer bekoptak és visszarakás után már nem olyan!
Tömitéskészletet tudok szerezni kb 2-3 ezerér vehettem anno!
Csákány!
gyári gyűrűt és dugót is kapsz hozzá, csak megvan az ára is
33e km alatt nemkopik az a motor annyira el, őszitén szólva sztem nem gyűrű problem van. MEg kellene nézni az illesztési hézagot szétszedetten. Sztem próbálj először egy másik benne ki. Ha nem akarsz hfej tömítés miatt tömítőszettet venni akkor van egy hfej tömítésem 500km-t se futott.
Csáó!
Köszi szépen a választ!
Örülök hogy vannak még akik a mások bajával foglalkoznak!
Hát szerintem nem igazán életbevágő a dugattyut kicserélni (33ezer km),mivel a gyárinál nincs jobb és lényegében a gyűrűk kopnak leginkább a belső surlódás miatt!Igy is új hengerfejtömítés is kell,nehogy összefollyon a vízzel,mert akkor az egész hengert cserélhetem!
Csőváz!
1) A minőségi cucc nem olcsó
2) Az olcsó cucc nem minőségi
3) A minőségi és olcsó cucc ritka

GYűrűzés dugóval együtt ér csak valamit. PIX-et kerüldd! 5-6 ezer pénz közötti dugó+gyűrű már biztos jó. Kérdd meg a boltost, hogy magyarázza majd el h melyik gyűrű hova jön, csak LÁTSZÓLAG egyformák, nemmindegy.


Más: Keresek 80-as szutyokhoz főtengelyt! Aki tud szóljon légyszives!
Csákány mindenkinek!
Valaki elmesélné nekem mennyibe kerülhet MBX-80-hoz két gyűrű(valami minőségi cucc)!
Fontos volna a csere már mert már nem elég jól megy végre kb.80-85 és 6.-ban már érezhetően gyengén akar pörögni!
Valami olcsó hely itt Pesten érdekelne!
Minden segítséget előre köszönök!
Szega!
szivesen
Köszi az információt és a címeket MBX80!!
sajnos én elég esélytelennek találom. Ha az összeg nem számít, akkor alkatrésznek eladó motorokat kell nézni, vagy teszek fel pár bontó címet, kérdezdd meg.

Burmi használtalkatrészek
Csömör, Ady E. 18.
30/9510-644

Habi&Habi Kft.
1211 Bp. Védgát utca 43.
425-74-26

Motorbontó, Jánoshalma
Kápolna utca 75
30/9643-532

Horváth Motor, Polgárdi bontó
Polgárdi, 7-es fõút mellett
20/9450-610

Twin Motor
Kakasd, Ifjúság 538
74-431067
20-9629446

Majosházi bontó
bontó : 24/486-129
spoiler : 24/486-122

Yakomoto Bt
Pécs, Komlói út 229
72/238-994, 20/9806-377

Tarjáni Bontó
34/572-032

Lakihegyi Bontó
2310 Lakihegy, Rádió utca 51
24/475-383

NV Motor
Kistarcsa, Rózsa utca 1.
28/471-350

Csetény motorbontó
70/2055754


Vagy műanyagossal megcsináltatod újra.
honda dió, yamaha champ yamaha dt .... ilyen tűszelepek tuti hogy vannak neki, el kell vinni a karburátort, és belepróbálni.
Helló mindenkinek!

Valaki megtudná nekem mondani, hogy honnan lehet 50-es NSR-re alsó idomot szerezni??
Ha tudnál adni a tűszelepre valami közelebbi tippet azt megköszönném.
Nálunk a környező motorosboltokban még hasonlót sem lehet kapni (ETZ,simson,babetta,komár-ezekhez van minden).
Az meg hogy potyára utazgassak nem igazán tetszik.
E-mail-ekre meg nem szeressenek válaszolni csak kb. félévente egyszer.

Üdv:...
Végül is nekem is úgy van,de gondoltam tudtok 9000FT-os úszónál olcsóbbat...

amúgy köszi az info-t.
Én simán belekendácsoltam a simson úszót is az MTX-em karbijába
PF18-as. tűszelep biztos tudsz hozzá, az a legtöbb japán szarban megegyezik. Fúvóka meg egy az egyben Simson-é, úszó, háááááát necces. De mindenekelőtt a motorosboltból
háát, ezen benzinszintet nemnagyon tudsz állítani a műanyag úszó miat.. Inkább a tűszelep elhasználtsága a valószínűbb.
Szevasztok

Az MBX80-on milyen tipusú karbi van ?
Honnan lehet szerezni hozzá tűszelepet,úszót,főfúvókát?


Üdv: ...
Hello mindenki,újra itt vok!
Végre kész a mocim!Csapágyak,szimeringek,főtengely,tűszelep,tömítések.Ezek lettek benne cserélve,meg egy új akksit tettem bele.Most 110-et visz és újra érzem benne az erőt!
Hozzáteszem:Végre!Csaknem 4 hónapja szenvedek a szervízzel,de megérte!
CSABAMSD!Szerintem is karburátor.Vagy a fúvóka túl nagy,vagy a tűszelep túl kicsi.És lehet,hogy a benzinszint is rosszul van beállítva.Sok sikert!
MZ ETZ lánc! tökéletesen ugyan az.
Keresek elfekbőben lévő MBX-80 alkatrészeket, legfőbbképpen normális, használható főtengelyt!!!!!!
Ha van valakinek akkor írjon az mzmotoros@vipmail.hu-ra. köszi. Árban megegyezünk!
Nem, ez karburátor hiba. Cseréldd ki kesebbre a főfúvókát, ez a biztos megoldás. Két mbxből kettőnek ez volt a baja. a 110-es (?) ami benne van nagy, 90-essel jó lesz.
hi all!
valaki lécci irja meg, hogy hogy az mb50 es motoromba jo-e az mtx50 dugattyu?
az mb5 és az mb8 ugyan az még kinézetre is csak a henger nagyobb.
lécci valaki gyorsan irja meg
Hi all! Most vettem egy mbx50-et! Szerintetek mire kell ügyelnem?
Csak az az egy baj vele hogy 8 ezres fordulatnál olyan mint ha tiltana de van ugy h hamarabb! Szerintetek gyujtás hiba lehet?