Üdv!
KMX-el még nem mentem de az MTXemről tudok egy pár dolgot írni!Amúgy endurókat tekintve MTX-en kívűl még csak Yamaha DT vel mentem,így csak azzal tudom összehasonlítani.MTXnek magasan van a súlypontja vagyis magasabban ülsz rajta(az ülés nem nyúlik olyan mélyre) ami kényelmesebb mert nincs magadalá gyűrve a lábad de menetstabilitást nézve a terpen nem anniyra jó mint a Yamahánál. A telói elég puhák bár ez a Yamahára is igaz,vagyis nem durva terpre való,márcsak a súlya miatt sem (120kg). A Honda nincs annyira csúcsra járatva mint a Yamaha de emiatt tartósabb szerintem. Mtx max fordulatsz.:8e Mtx R max fordulatsz.:10e Yamaha Dt .:13e Hozzáteszem így is jól megy ha pörgeted és gyorsan kapcsolgatsz, de 125ccm révén nem lesz túl nagy forgató nyomaték föleg nem 5-6e fordulat alatt.Aztán ott van még az első fék ami az enyémen nem igazán szuperál de lehet csak az enyém xar.Ha valaki tudna esetleg TANÁCSOT adni a FÉKES dologban megköszönném.
Szóval a sok lehúzást félretéve kb 200e forintért kapsz egy kb 15 éves darabot bármeik márkát is veszed és nem lesz túl nagy különbség.Meg vagyok elégedve a Hondával és nem bánom hogy nem mást vettem!
Szevasztok szeretnék infot a motorol, mert szeretnék veni most nyáron egy endurot de még nem tudom h Honda MTX-et v. Kawasaki KMX-et!
Szoval ha tudnátokat tapasztalatokat a motorol kapcsolatban akkor azt nagyon köszönöm!!!
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 125 MTX R-t.Ez az első nagyobbnak nevezhető gépem.Lenne egy pár kérdésem amiben tanácsot szeretnék kérni!Nem vagyok egy motor buherátor szóval sorry ha hülyeséget kérdezek!
- Az első fék igen gyengén fog.A srác akitől vettem azt mondta ez MTX probléma?? Mások meg azt mondták valószínű csak levegős.Na most kitekertem a légtelenítő csavart és nem jöt belőle levegő csak fékfolyadék úgyhogy gonodolom nem ez lehet a baja.Tényleg szarok az MTX fékek vagy mi lehet vele?(a fékpofa és a tárcsa sem kopott)
- Erős emelkedőn fulladozik a motor.Ha újra egyenesbe kerülök minden helyre áll de már egyszer megszívtam így egy siratófalon, mentem felfelé és elfogyott az erő, végül 1ig viszapakoltam de elfogyot a kraft én meg megáltam félúton!Amúgy ha álló helyzetben alapjáraton balra döntöm lefullad.Olyan mitha valami miatt nem kapna nyálat.Koszos a karbi?mi lehet vele?Arra is gyanakodtam hogy rossz gyertya van benne de akkor ez nem csak emelkedőn jelentkezne.Gyárilag milyen gyertyát írnak elő hozzá, illetve milyennel érdemes használni?(gyártót típust megköszönném)
Előre is köszi!
Egyébként jó kis gép meg vagyok vele elégedve.Tanuló motornak jó lesz egyenlőre!
Ez nem az amit én csináltam, de ezzel is kell működnie. Ha van műszerész ismerősöd, akkor érdemes kiprószálni, alkatrészár kb2000Ft. Ja, és neked a piros értékeket kell használnod(12V)
Azt nem igazán lehet javítani, kivéve ha valami kontakthiba a csatinál, vagy ilyesmi. A legjobban szerintem akkor jársz, ha veszel bontóból, de én az enyémhez csináltam otthon. Annak a rajzát megoszthatom veled(én terveztem, szóval szerintem nem egy chiptuning, de jól működik vele)
nemrég vettem egy mtx-et viszhütéses de rossz gyujtás elektronikája... tudtok helyet ahova elvhetném megcsináltatni? vagy nem lehet az egész gyujtást kicserélni?
Helló MTX-erek!!! Mindenféled dolog érdekel a gépsárkánnyal kapcsolatban! Minden amivel teljesítményt lehet növelni!!Meg hogy hol lehet alkatrészt keríteni hozzá (felni,dugó,stb.)
Sziasztok én egy kedves ismerősnek keresek elektromos és motorikus rajzot egy Honda MTX 80 R1-hez nagyon megköszönnék bármi segítséget mert egy leendö motoros kisfiúnak szeretnék segíteni megjavítani a motorját irjatok ha tudtok bármiben segíteni nagyon köszönöm elöre is .
a mail címem : aliquander.rudolf@chello.hu
köszi mindenkinek előre is
hogy lehet ilyet így ossze rakni,legalább beállítottad volna valami normálisabb pozícioba,így úgy néz ki mint egy segbebaszott kecske már meg se haragudj!!!
KMX-el még nem mentem de az MTXemről tudok egy pár dolgot írni!Amúgy endurókat tekintve MTX-en kívűl még csak Yamaha DT vel mentem,így csak azzal tudom összehasonlítani.MTXnek magasan van a súlypontja vagyis magasabban ülsz rajta(az ülés nem nyúlik olyan mélyre) ami kényelmesebb mert nincs magadalá gyűrve a lábad de menetstabilitást nézve a terpen nem anniyra jó mint a Yamahánál. A telói elég puhák bár ez a Yamahára is igaz,vagyis nem durva terpre való,márcsak a súlya miatt sem (120kg). A Honda nincs annyira csúcsra járatva mint a Yamaha de emiatt tartósabb szerintem. Mtx max fordulatsz.:8e Mtx R max fordulatsz.:10e Yamaha Dt .:13e Hozzáteszem így is jól megy ha pörgeted és gyorsan kapcsolgatsz, de 125ccm révén nem lesz túl nagy forgató nyomaték föleg nem 5-6e fordulat alatt.Aztán ott van még az első fék ami az enyémen nem igazán szuperál de lehet csak az enyém xar.Ha valaki tudna esetleg TANÁCSOT adni a FÉKES dologban megköszönném.
Szóval a sok lehúzást félretéve kb 200e forintért kapsz egy kb 15 éves darabot bármeik márkát is veszed és nem lesz túl nagy különbség.Meg vagyok elégedve a Hondával és nem bánom hogy nem mást vettem!