). A karburátor nem képes megfelelő mennyiséget adni nagy fordulaton, ez lehet a probléma.
1,10 mm lenne? Mert ha azt mondom neki hogy 110-ről 115-re fúrja fel, hát lehet hogy hülyén fog nézni, amellett nem hiszem hogy mindenkinek van ilyen finom munkához eszköze. Mindenesetre kíváncsi vagyok mit fog a haverod mondani...
Neked van több is? 4 vagy 5? Mert akkor ez se stimmel...
Én Borsodban lakom Miskolctól 30 kilométerre Aggtelek felé
Az alapjárati csavarod tehát a teljes betekertségtől (összeszorított rugó) 3/4 fordulattal van visszább? Nekem kintebb volt tekerve mert különben túl magas volt az alapjárat... de nem sokkal volt kintebb. A zégerem középen volt, de próbáltam lejjebb is feljebb is, ugyanaz volt az eredmény. A gyertyám vadonat új, és 3-mal is próbáltam. A gyújtás talán jó, mert ugye üresben kipörög 12000-12500-ig, csak amikor rajta ülök akkor nem. Marad a kipufogó, és az alacsony kompresszió. A kipufogóval az a gondom, hogy hiába szedem le, nem tudom kiégetni magamnak... hacsak nincs rá valami jó házi praktika... a hengert meg nem akarom leszedni, mert nincs se tömítésszettem se nyomatékkulcsom, akkor meg az összerakást baszhatom. Viszont talán tudok méretni benne kompressziót, bár azt se tudom mennyinek kellene lenni benne, de gondolom minimum 9 fölött...