Mások simán több száz ezret költettek volna el vele az autóra.... Na? Akkor? Ez csak 1 példa és van még 100. Jó autó szerelő kevés. Motor szerelőmben pl maximálisan megbízok. Jól dolgozik, precíz. Autó szerelő is van akihez ha kell, viszem az autót! Sajnos itt tartunk: a nagy műhelyekben is olyanok dolgoznak, akik elvégezték a sulit és épp ott kaptak munkát! Magyarul 0 rutin és lehet 0 hozzáértés! A jó szakemberek ritkák és olyat is tudok aki lelépett külföldre és kint a tudásával betegre keresi magát. Ugyanakkor nem szabad összekeverni az okoskodókat az okosokkal! Mert látom itt ez a fő hiba. Motorozni az egy drága hobby: Drága az alkatrész és bizony meg kell fizetni a hozzáértést! Illetve típusonként vannak, olyan buktatók amiket csak tanfolyamok vagy sok sok szívás alapján lehet tudni. Ámen!
A rutin az oké, hogy láttak sokat és szereltek sokat, de pl az autómnál 10 autószerelőből 1 sem tudta megmondani, hogy a főtengelyen az a kibaszott vezérlést hajtó szíjtárcsa: éken van, kúpós, szorító hüvelyes, vagy simán csak a központi csavar fogja! Mivel le kellett vennem az olaj szivattyút....
Ahogy Tomi mondja rohadt nehéz és ha megölték akkor sok lóvét elnyel.
Ráadásul nekem az a tapasztalatom a Suzuki-val,hogy szarabb alumíniumot használnak mint a többi gyártó
Így ha sokat volt "szerelve" a meneteknek annyi
Amúgy alapból jó gépek és állóképesek is
Ja,még messze is van tőled