szomszédom nak volt transalp pár hónapig
néhányszor mentem vele, elég jó aszfalton, terepen nem az igazi
egész más mint az 1 hengeresek, ahol az xt-t már váltottam volna fel a transalp ott kezdett húzni igazán
szomszédnak sem jött be a tereptulajdonsága mert lecserélte egy xt600ra
üdv.....kérdésem lenne mesterek!
szeretnék motort venni hosszútávra(túraenduro-t) és azt már tudodm,hogy kawasaki kle 500-ast nem szabad venni,állítólag aprilia pegaso-t sem szabad venni(bár nem mondták meg nekem,hogy melyiket miért nem szabad megvenni!),az lenne a kérdésem,hogy ha én 2006-2007-es transalpot néztem még ki magamnak,akkor arról mit lehet,kell tudni?előnyök,hátrányok?
előre is köszönöm!
üdv
eddig annyi van hogy nincs kész........
először kedd, utána szerda most meg csütörtök az elkészülésének időpontja
igazándiból nem is érdekelne de haver holnap nem melózik, feltettük a drz-re az enduro kerekeket és mentünk volna veretni
így meg megyünk mindketten simsonnal, ami nem rossz dolog csak lehetne jobb is......
km állást felírják ha jól emlékszem(autón tuti)
elektronika meg féklámpa index kürt világítás
hát ha ordít az bizonyosan nem jó, xr-t meg muszáj beindítani hogy működjenek az elektromos kütyük
Szerintem akkor ne aggódj miatta,ráérsz majd a túra után cserélni.
Elektronikán mit értesz.Egyik havernak elég volt műszakira egy sima buciklis km óra.Elég ez vagy kell a gyári Akkor lehet egy szűkítő is el kell a gépbe.
castrol act evo x-tra 10w40 olaj van benne
kutas mondta hogy ezt tegyem ha pörgősebb a gép
sima act evo 1800 ft volr az x-tra meg 2100 szóval nem sok a különbség árban
műszakihoz legyen jó az első féked(hátsót nekem nem tették rá a padra) legyen rendben minden elektromos kacat, látszódjanak a számok a motoron, és ne ordítson, e jeles gumi legyen rajta
mást úgy néztem, nem néztek
Gyári van rajta,gyári beállításokkal.Szokta tépni neki,de nem állandóan,neki még soha nem evett 10l -t mint neked. Olyan 7l eszik neki 100km -en.
Budapestiek vagyunk.
Hát köszönöm jól vagyok! A nyakam meg a térdem fájdogál. Szerintem nem direkt volt ott a drót, de attól független nem valami nagyon jó helyen van. Akkor dekni le és meglátjuk h mi a gáz. Köszi szépen a segítséget!
Nem,ezt nem én mondtam,hanem gunyi. Én nem ismerem az FCR -t.
Viszont ő azt mondta,ha jól be van hangolva,akkor jónak kell annak lenni.
Hát ezt hamar eladták,milyen kapós.
Ja igen. De mintha előző nap azt mondtad volna, hogy lehet, hogy a KEHINI még jobb. Bár lehet nem jól emlékszem. Állítani állítottak rajta de az én eredetimet meg már eladták. Így nincs visszaút. De még hangoltatok rajta mert így nem az igazi.
Ha jó minőségű az olaj akkor ráérsz lecserélni a túra után is.Majd ha tudsz akkor lőj nekem pár képet.Műszakiztatáshoz mi kell a gépre.Gondolok itt az indexekre,utcai gumikra,km órára
Pirelli enduro gumiról van valakinek tapasztalata,mert most akarok vételezni egy garnitúrát 15 pénzért.
Az függ az olajtól, hogy most milyen van benne, függ a gép álapotától és attól is, hogy hogyan van hasznáva a vas.
Mondjuk a CRF is a 8 órás cserével akár kijöhetne extrém esetbe 1000km-re és az azért kihegyezettebb motor.
A hosszútávú km-ek elméletileg nem veszik annyira igénybe mintha állandóan melegítve lenne. Én nem értek hozzá de szerintem nem égetően fontos a csere.
néhányszor mentem vele, elég jó aszfalton, terepen nem az igazi
egész más mint az 1 hengeresek, ahol az xt-t már váltottam volna fel a transalp ott kezdett húzni igazán
szomszédnak sem jött be a tereptulajdonsága mert lecserélte egy xt600ra