Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igazábol ha már 1 karbis hengerfej került rá ki akartam probálni 1 karbival
ki kell csavarozni a légszűrőboxot aztán hátrébb lehet tolni
igazándiból nem emlékszem minden részletre de az tuti hogy könnyebben ki-be ment az xl karbi mint az xt karbi
Nem értem miért nem tudtok együtt élni a gyári karbival.
Én is visszaraktam annak idején a gyári XR karbit a gépre.
Szerintem nem ér annyit az egész.
én akkor nem is mondom xlnél mi volt rövid és hosszu csak sebek vannak az ujjaimon de már nem érdekel az egész
hát nekem is domi van fent vissza is huza de azert nem csattan a vissaz ütközésnél
Visszahúzza, mert rugós. Nekem is egy bovden volt, mert a másik elszakadt.
Nekem nem volt rövid a gumi, sőt, alig tudtam betuszkolni közé a domi karbit.
ébresztööööö csibészek
neked a domi karbi 1 bovdennel is vissza huzta magát?
hat tobb...de ahogy lathatod majd nem rovid a gumi es nehez is rarakni a karbira
xren többa hely variálni a karbival és a gumival ugy látom
100 as használtam van gyürükkel ha kell képet teszek fel
Ujra allitottam a szelepeket raktam be nagyobb alapjarati fuvokat....holnap megyek ki es meglatjuk.....te hasznalod igy?
NimiGXr650r megkérdezted már a gyűrű szetet ,mert már égek a vágytol hogy motorozni tudjak!
Tiger Jutotál esetleg valamire a csörgés ügyében?
ki kell maratni a rozsdát aztán jólvan
a szimóbó tankból kb 1.5 deci rozsda jött ki utána oxálsav kimarta szépre
azóta nem rozsdás
Át kell öblíteni belül műgyantával. Tuti nem rozsdásodik utána.
kb amíg nem teszel bele benzint.......
Szevasztok! Nitro festékkel belüről kifestett tank meddig bírja?
Dugot veszel akar hol mindennel egyutt
Sziasztok!Kerestetik Xl600 vez.tengely illetve 1-es túlméretes dugattyú (std. 100mm) ha lehet új!
Mocis itt vannak a kepek
rendben ...
Sziasztok csibészek
Tudodm tudom, de ha nem tud dolgozni nincs pénze, aztán nem akarja azt se hogy áljon aztán más meg megvenné érted,...