Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello. hát ha nem terepen használod nem kell sürün . és elég a sima grafitos zsír, de más nagyobb terhelésű is tökéletes.!
Hali!

Tudja valaki, hogy a hátsó felfüggesztésen lévő zsírzógombba milyen zsírt kell nyomni? És mennyi időközönként? És mennyit :) ? Nem terepen használom, csak utcán.
Köszi!
Sziasztok eladnám Honda xl 125-ösömet 2010 májusig műszakis,üzembentartóival is 150-et kérek érte,esetleg ETZ csere érdekel,jó állapotú!Balatonnál.
Sziasztok!
Van valakinek XL250 service manual?
eladó gumák ! első 9500, 90/100/21 1dbvan még és hátsó 10500, 110/90/18 uccsó 3 db
Vagyis 1 év
Egy én restaurálás után :)
XL600R 85'-ös évjárat
nincs mit. hát lehet hoyg nagyobb feszültségű izzót tettél bele. tegyél kisebbet.. szerintem
Köszönöm a hétvégén megnézem van egy tartalék szelepfedelem,majd kiderül,van más gondom is,nagyon halványan világít a lámpa mi lehet a gond?
Sziasztok!
Újdonsült XLR-250 tulaj vagyok, eredeti japán belpiacos. Alkatrészeket keresgélve találtam ezt a honlapot. Japán fogaskerekek, láncok, típus és méretkeresővel kiegészítve nagyon jó árakon! Ha ismeritek, akkor bocsi, én megörültem, hogy csak ennyibe kerül egy lánccsere fogaskerekekkel együtt ilyen minőségben /JT/
ITT
eladtam az xr-t de helyette itt a garázsban a 300-as exc
Hy all
én Xl 600 as hoz keresek hátsó sárvédőt
és váltó kart
ha valaki tud hogy hól lehet beszerezni az küldjön linket erre a mail címre: route66usa@citromail.hu
zoltan 89. hello látom neked is a röpsúlyos gyújtásos hondád van.
Nos nekem is jelenleg van egy ilyen motorom és elég sokat szereltem már ilyeneket, és tanácsként mondom nekem mik a tapasztalataim. a röpsúly is tud csörögni bőven, de te írtad, hogy a szelepek, és hogy utána állítottál. próbálj még kisebb hézagot, ha mindig csörög akkor valóban lehet hogy a himbákkal van gond, vagy rosszabb esetben a himbatengellyel.remélem tudtam segíteni.

Üdv.: Imre
Helo Tomi új probléma állt elő,egyre jovóbben kezdtek csörögni a szelepek ezért megnéztem megint lehet hogy a szelepfedéltömítés miatt vagy valami végett nagyobb lett a hézag,utána állítottam,alapjáraton nem csörög de fordulaton eléggé,valaki azt mondja hogy a himbákkal van gond,szerinted mi lehet?Szétszedjem,alkatrészem van hozzá.
ízirájder. kérdezném, hogy a posta költséget nem engeded el?

előre is köszönöm
Szeva. hát ez is ismeri azokat a dombokat bőven. én meg szőlősi vok. hát véres most is, de felujítás után majd...( privátba esetleg?)
Ja!A müanyag tankot sajna nem lehet festeni,mert a benzingőz valahogy utat talál rajt,fel fog pattogni róla a festék!Ha ügyes csávo csinálta,kb. egy hónapot bír ki!Ha nem ,egy hét is elég,hogy ledobja!
Üdv Chywa!A motorod valaha az enyém volt,én hegesztettem rá a lábtartókat!A hullámos tárcsák is tőlem valók!A lullai dombokat kívülről ismeri!2006-ban adtam el,már akkor is véres volt a torka!
halihó. én 300 ért vettem,sajna van rajta bőven mitcsinálni. de ha egy 100 ráugrik akkor is jól jártam. papírosért ez szerintem nem pénz. most lesz széthúzva a blokk. am kopó az cserélve lesz meg pár apróság. eddig volt vázfestés, meg a tank is le lett. most majd az idomok is festve lesznek.szóval 1-2 hét és össze áll a motor( de ezek után sok évig elmegy még).
mert nem használom meg kevesebb kanóc van a kormányon
Én 600-ért vettem meg
Erre pályáztam!/630 000 ft-ra alkudtam le,csak közben kiderült,hogy egy személyre van vizsgáztatva!Az nekem nem jó!
Szintellenőrzés?Alapjáraton kb. 3-5 percig kell járatni,majd koppra betekerni a nívót!
Te is erre pályáztál? Amúgy a nivópálcán kellene látnom olajat akkor is amikor hideg a motor vagy csak akkor ha be volt indítva és utána?
Miért is veszed le?