most nekem bendix márkájú fékbetét van az xr4-be nagyon jól bírja
kb másfél éve várom hogy lekopjon vasig de nem teszi........
ha gondolod megkeresem a típusát
ilyen noname is volt.... egy 3 napos túrát nem bírt ki erdélyben
Remélem hogy lesz.....
most tuti lerakom egy hónapra sajnos
Elfogytak a fékeim is meg hétvégén az erdőben kiszakadt egy a tank idomnál a csavar körül a műanyag de hogy hogy mikor nem is estem
Csak apró fák között szlalomoztunk lehet ott akadtam bele valamibe.......
Remélem még lesz alkalom,hogy cseréljünk gépet,de abban az állapotomba még az Attila Ktm-jével se volt kedvem menni úgy fájt a lábam pedig ő is mondta,hogy cseréljünk
Azt is olvastam mondjuk ezek után megkérdőjelezhető ez az infó is, hogy árultak hozzá ugye tuning kittet, veztengely fuvókák stb! Azt írták hogy itthon gyártották a domi veztengelyt hozzá!
Ez nem savazás csak éppen nem értjük a japán mérnököket,hogy miért butitották le a Domi 45 lóerejét 38-ra az Fmx be mert a supermoto konkurencia 600 ccm felett már igen csak 60 le felé mozog
Ott volt Masteron Domija a WP teleszkópokkal..... attól függetlenül nem ment jobban és az övé le van pakolva rendesen.....
Már bánom nem mondtam neki menjen vele......
Én öltem az övén érzetre sokkal könnyebb csak sajnos nem hosszú távon......
Olyan nagyon nem szar az a teló és mégis csak 2005-ös nem 89! Az a nem mindegy! Meg hát bontatlan blokk szerintem ez sok mindent kárpótol! Amúgy telót lehet cserélni a gyengének bizonyul 35ért mér van xr650
Igen de én azt elég alkalmi áron vettem mert 25.000 ft volt újonnan postával együtt.Mert egy csávó megvette Amcsiból de nem épitette be az xr 600 ba mert előtte eladta.Amúgy úgy tudom,hogy az ebay-ről rendelve postával együtt kb 40-45.000 ft ba áll meg
Dehogy savazom. Kinek a pap, kinek a papné.
Csak én nem vennék 130 kilónál nehezebb gépet terepre.
Az XR sem pille, de a 150-160 kilós vasakhoz képest egy bicikli.
itt az alföldön nem szokott csikorogni.....