Gondoltam
Haverét kicsit megrugattam, aztán rögtön kitépte.
Neki még rögzítő sincs a felniben, ezért alacsony nyomás mellett könnyen elfordul a cross gumi.
Nem tört el a feszítő de a szerelőm azt mondta, hogy ezeket együtt kell cserélni.
Ezt az utánafeszítést felvetem neki de ha azt mondja, hogy cserélni kell, mennyire lenne érdemes tényleg bontottal foglalkozni? Eléggé mozgó alkatrésznek tűnik csak azért.. :D
jelld meg hol volt a defekt aztán ha ismét ott van akkor csak lehet valami a gumiban
nekem volt olyan hogy beletört a tüske aztán ha valami kő épp megnyomta akkor kiszúrta, de csak olyan kicsit hogy egy nap kellett hogy leeresszen
Szerelőnél az XR-ről beszélgettünk a vezérműláncomról és nagyokat nézett, hogy én 16e-ért néztem a feszítőt, szerinte jó az 50-nek is.
Én erre az alkatrészre gondoltam végülis: http://www.gerecsemotor.hu/mot...
Esetleg nem ez megy bele? Kinek volt igaza? Nekem sem mindegy, hogy 15 vagy 50 mert akkor inkább nézek egy bontottat.. :D
ha minden a terv szerint megy vasárnap megyek edzeni a homokbuckák közé
elsejéig meg kellene tanulnom motorozni
szóval jöhetsz itt találkozhatunk: N46 50.677 E19 17.547
azért mondom hogy húzd a gázt neki
ha nem húzod minden kis fatörzs meg ilyeneken fennakadsz
ellenben nem kell fosni hogy meredek emelkedőn hanyatt esel
lefelé meg meg kell szokni.......
ha összenyomod a tankot no para, van egy tank(ló@ egy van egy rakat) a padláson az a te gépedre való
de a szimóval is szinte kompatibilis
olyanok ezek mint egy tank
az mtx után a futómű sem lesz szarabb
nekem nagy szopi az xr4 után, szörnyen szar szegényke, pedig állítólag az egyik legjobb a kortárs futóművek között
na de majd erdélyben kimutatja a foga fehérjét
Haverét kicsit megrugattam, aztán rögtön kitépte.
Neki még rögzítő sincs a felniben, ezért alacsony nyomás mellett könnyen elfordul a cross gumi.