.Próbáltam egy ktm 450 exc factory t,hát az is nagyon komoly gép!sajnos ezekhez a honda sehol nincs!
.Pedig én imádoma hondát de ettől a tények nem változnak!mikor mentem a 450 exc vel annyira könnyen lehetett vele tempót menni,hogy már azt hittem tudok motorozni!
(pedig csak szeretek
)
, sehogy sem versenyképes. De vmit valamiért. Az xr tartós sztem olcsóbb is, de szarabb mint a husaberg vagy mit írtál. Màrmint futòmű meg ilyesmi téren.
,hevernek is 650 es Berg van,és az életbe nem indult még be öninditóról.
az európaiakkal szemben
Csak egy példa
Vegyük a japánok nagy verseny enduróját az xr 650r-t 61 le száraz tömeg 128 kg és még pedig önindító sincs rajta
vegyünk egy husaberg fe 650 et 63 le és száraz tömeg 109 kg önindítóval.Ég és föld a két motor közötti motorozhatóság
de én ha most endurózni szeretnék komolyabban akkor biztos,hogy európait vennék mert nem vagyok benne biztos,hogy egy crf 450x többet kibír mint egy exc 450 mert ezek ki vannak hegyezve kb 55-60 lóerő közé és egy 450-esnek az már nem kis teljesítmény.Szerintem ott az üzemórás cserék nagyjából egyformák
kicsit mondjuk én elfogult fanatikus vagyok,de legalább volt téma