kell a lové emelt kompótos dugóra tudod épül a blokk és a dugó egy nem tervezett költség szóval
de később ha lesz mindenképp érdekel majd cumó a motor emelődre is szemet vetettem.. pedig
Lehet kapni ilyen Bst 40 est 15-25.000 ft körül is,de egyszerübb ha feldobsz egy domi karbit
a szélesítés már megvan ami egyben kormányvégsúly is
és nem gyártanak már 2t endurót.Nézz meg egy videóját Pl. a Jaxy nevű csávónak,ő egy gas gas ec 300 al nyomja és nagyon látszik a videóin,hogy kibaszottul jól kezelhető és nyomatékos az gas gas ahhoz képest,hogy 2t
Nem tudja valaki mennyire kötekednek a rend éber őrei ha átfaragom a vázat egy motoron? Azért kérdezem mert a robeszről le akarom rugdalni a közép sztendert de azt hiába szedem le a segédváz még mindig majdnem a földig ér...le csavarozni nem lehet mert fix de levágni igen..viszont ezen a vasdarabon van az adattábla aminek fenn kellene maradni mert bele van ütve a vázszám a táblába..viszont valami eszméletlen ordenáré módon oldották meg és ezt korrigálnám...segédvázat levágni azt amin az adattába van azt meg vissza hegeszteni úgy hogy beforgatom a haspáncéllal 1 vonalba! Mutatok egy képet is hogy most hogy van!
FIGYELEM! A képen nem az én motorom van csak ugyan ilyen..az enyém nem rózsaszín..