Azért köszönöm,hogy ilyen előzékeny vagy,de inkább maradnék a csajoknál ezen a téren
A tuningolásról meg annyit,hogy itt senki se azért tuningol mert túl motorozza a motorja korlátait,hanem csupán a saját ízlésére formálja a motorját.Az meg,hogy nem látsz videót az nem azt jelenti,hogy itt senki se tud motorozni
Ha meg ennyire szimpatizálsz a Colt-al akkor elégítsd ki orálisan
!Inkább vidd el SZAKEMBERHEZ! és állíttasd be a gyári értékre!azt se tudod mitől dadog,mivel még a gyertyát sem tudjátok kivenni!egyszerűbb karbit cserélni?Hidd el csak segíteni akarok,ha az xr karbi jól be van állítva azzal nincs semmi gond!
Fel lehet rá tenni,mert a 39-es torkot még elbírja az a motor,de azt nem tudom,hogy a szívócsonkra egy az egybe rá -e megy a karbi
Arra azért készítsd fel magad,hogy lehet sokat kell szopnod a bekalibrálással,de ha nem értesz hozzá inkább neki se állj
Nem találkoztam még olyannal aki xr 400 ra fcr 39-et rakott volna.
Az általános a tm 36 szokott lenni,az könnyen kalibrálható.Olyant is hallottam,hogy tm 40 et raktak rá 440 es hengerrel.Amúgy van neked egy olcsóbb alternatívám
Suzuki dr 600 karbit (Mikuni vm 38ss) is fel lehet rá dobni az is síktolattyús és
+20ló
-30kiló
tuti nem a lovakat választottam volna, mert sosem láttam szükségét a plusz lovaknak
de nem is jártam olyan helyeken ahol esetleg hiányzott volna