szétszedni nem merem ,azt sem tom hogy kell beállitani tehát megint zsebbenyulos lesz
mert nem tom beinditani..már csak arra kéne rájönni melyik a levegö csavar a karbin!
olyankor meg ugorhatok le a tuloldalon
mindenki azt mondja hogy melegen indulnia kéne elsö rugásra...de ez baszik....
én még arra gyanakodtam hogy a benzin/levegö keverékkel van baj és azért kokszos a gyertya és azért nem indul melegen mert sok a benya...
ha van szikra rendesen akkor jó
ilyen előgyújtás és társait nemigen lehet állítgatni
szerintem a szelepállítással kezd, amíg kínlódsz vele addig ázzon a karbi teljesen szétbontott állapotban etanolban
xt karbi is tisztának tűnt aztán egy csomó retket kioldott az etanol
ha teheted áztasd benne pár napig
szelephézagot meg úgy állítsd hogy kicsit feszesen legyen a hézagoló. de még vissza lehessen dugni
aztán megforgatod a főtengelyt párszor és ellenőrizd le
xr szelepállítása max 1 óra, ebben benne van a tanklevétel és némi takarítás a hengerfejen
xt-n kicsit tovább tartott de az is kb 1,5 óra volt
ezek az idők teljesen kezdőként vannak......