Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam az xr 400-nál az olajfogyasztást és a füstölést illetően,a szelepszárszimeringek elhasználódása és az olajlehúzógyűrűk leragadása volt a probléma.
Ez nem olyan nagy probléma mert a motor belsője nagyon tip-top volt,az enyémet illetően semmi kopás nem volt sehol,nem is drága dolog mert nekem 14 rongy volt a gyürüszett és 13 a prox hengerszett tömités amiben van szelep szimering is.dugó makulátlan volt még hengerfúró szemmel is,és még egy vezláncot tettem bele ujat hogy még sokáig ne kelljen hozzányulni,ez is 13 volt.
de ehhez szét kell szerelni karterig (henger le).
Sztem ez lessz a gondod.
Addig azt kell betartani vele amig nincs pontos hibafelmérés,hogy mindig legyen meg a gyári olajszint és pontosan ellenőrizni mindig amig kisérletezgetsz vele.
helló hát sajnos szívóm az nincs, nekem is hónapokba telt mire találtam 1-et!
Köszi a segítségeket! Először kipróbálok egy 20W50-es olajat,hogy mit lép rá a vas,majd ha esetleg nem válik be, akkor kicserélem a szimeringeket. Utána érdeklődtem,és a gyári szelepszárszimering 2400Ft/db.
Ha a kipu szelep szimeringe van ki akkor simán lehet lerakódás. Ne izgulj miatta, ha könnyen indul, meg jó a hangja meg jól megy, akkor nagy az esély a szimering problémára . De a tutit akkor tudja az ember ha szétszedi.
Jó lenne,ha csak ez lenne a baja. Az a gáz,hogy a kipufogó végén olajlerakódás van.
Rosszul írtam,mert 15W50-es Motul 5100-as olaj van benne. A gyári előírás vagy 10W40,vagy 20W50. Tehát az általam használt olaj a kettő között van,ezért félek,hogy esetleg valami baj van. Ettől függetlenül lehet,hogy megpróbálok egy 20W-50-es olajat. Ha mégis fel kell újítani(amit nagyon nem szeretnék),akkor milyen dugót,szimeringet érdemes vállasztani?
Simán okozhatja a szelepszár simering rossz állapota a nagy olajfogyasztást.
Szerintem próbálj bele valami "vastagabb" olajat, mielött bármi rosszra gondolnál.
Sziasztok!
2004-es XR 400R -em van, ami szerintem sok olajat fogyaszt. Hidegen alapjáraton nem füstöl,viszont gázadásra igen. Ahogy bemelegszik a füstölés nem látható (kivéve teljesgáznál egy picit). Egy motorozás alkalmával 3-4dl Motul 10w-50 szintetikus olajat fogyaszt(130-150km alatt). Mi a megengedett olajfogyasztása ezeknek a motoroknak? Okozhatja -e csak a szelepszárszimering ezt az olajfogyasztást,vagy dugó és gyűrűcsere is kell? Egyébként a motor pöccre indul hidegen-melegen,szépen jár,jó a hangja,és kellően erős is.
Akinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata,kérem válaszoljon!

Köszi!
szia a szívó nincsmeg?
sziasztok nekem xl125-ös van és szelepkéne nekem szívó ha tudnátok nekem segiteni eben légyszi ide írjatok csesztak79@freemail.hu előre is köszönöm!
Sajnos nincs itt sem:(
Köszönöm:))
Sziasztok!
Honda Xlr 250-es motoromhoz kellene egy szervízkönyv,úgy tudom egyezik a block az xr-ével,ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném.
Ez egy teljesen nyitott dob, a gyári dobok nem szoktak teljes mértékben azok lenni. Ezen kívül a csőátmérő sem mindegy hogy hol mekkora. Ettől a dobtól érezhetően nyomatékosabb lesz a gép.
Ja és a hangja sem mindegy...
Mivel jobb ez mint a gyári dob? Teljesítményváltozás mekkora? Ha egyáltalán ad neki.
Sziasztok

XR 400 ra K&RJ kipuff eladó, titán, nemrég újratömve dob+ összekötő 20.000.
Külön az összekötő 7000.
Ha valakit érdekel szóljon.
Sziasztok.

honda xl 125 gyári kipufogó, hátsósárvédő csomagtartóval lámpával indexekkel eladó. és egy gyári hengerfej kipufogó szeleppel!

olcsón eladók!
gyári honda xr/xl kuplung és fékkar más típusra is jó lehet! párba:3000ft!db-ra:2000!légszűrő:xr,tt típusokhoz 2000ft.érd.30/6052807
Honda XL 600 1988 kistankoshoz a következő alkatrészek eladók. Bal oldali kormánykapcsoló 4000, jobb oldali 2500, levegőszűrő ház 3000, első lábtartó konzol 2500/db, hátsó tengely 2500, váltókar 2000, hátsó lámpa 2000, első 4000, lánckerék hátsó 90 %-os 4000, első 90%-os 2000, láncvédő 2000, O gyűrűs lánc 90 %-os 6000, villahíd 8000, hátsó teló 5000, első 8000/db, féknyereg 5000, fékpofa új 3000, gázkar + bovden 3000, fékmunkahenger 5000, fékkar 2000, kuplung kar 2000, kormány 3000, leömlő 5000, hátsó gyári dob 5000, kerék gumi nélkül 10000/db, CDI 15000, feszszabályzó 12000, dupla karbi 12000, tárcsa 3000, önindító 8000, hátsó sárvédő 2000, első 2000, váltókar 2000, első fogaskerék takaró 2000, fejidom 2000, főtengely 15000, kuplung 12000, váltó 12000, lendkerék 10000, állórész 8000, hátsó gumi 95 %-os Dunlop 8000, első 70%-os Dunlop 3000, doboztartó 4000, fékpedál 2500, trafó 4000, Ennyi cucc van már csak hozzá meg egy pár apróság. Postázom ha kell, 2000 ft az ország egész területén. További alkatrészek: olcsomotor.mindenkilapja.hu Tel :70/27-44-085
Honda XR 400 R rendszámozható.extrák:CRD alu blokkvédő,tommaselli alu kormány,acerbis alu.merevítős kézvédő és vázvédő,o-gyűrűs lánc.plusszba adok hozzá új légszűrőt+új kuplung és fékkkart.füst és zörgésmentes!teljesen költségmentes állapotban eladó.500.000.ft+fém csatos csizma 42-es kb.10 alkalommal használt 20.000ft.érd.06306052807
sziasztok. eladó hátsó sárvédő lámpával indexekkel, vezetékeléssel, csomagtartóval. és honda xl 125 gyári kipufogó.

esetleg gyártok is kipufogókat!
Nekem toldatom van,indexel,lámpával!
cr.csabi@hotmail.com az msn címem