Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csá minek a forgó részét ? ha már kérdezel pontosan tedd vagy ne várj rá választ ! ha a gyujtás akor az kuposan van felhejezve! van hozzá szerszám!
sziasztok tudna nekem valaki elektromos bekötési rajzot linkelni 250 jawa elvileg 599 a tipusa! holnap teszek fel képet! köszi elöre is!
Üdv. Makulátlan Jawa 250 karbi eladó! 3000 Ft

érdeklődeni: szolvero@gmail.com
Üdv! Jawa 350 6V-hoz (634-es típus) kellene nekem sürgősen elsőfékkar (ami majdnem teljesen egyenes). A számom 0670/361-3204.
Sziasztok!
Van egy babettám , de nem tudom milyen tipus.
ha tudja valaki irjon.
Sziasztok!
van 1 Mustangom, elég ritka fajta,korai verzió.23A
a tipusa.Hiányzik róla az első sárvédő és a villa.
ezen cuccok különböznek a későbbiektől,,mert a sárvédőt elöl egy vaskeret tartotta, a villán meg a lámpatartó levehető.
Aki tud ilyen villát lámpatartóval és első sárvédőt a felfogatással,kérem jelezze,fontos lenne!
Köszi!
Kurvára nem létezik.
Sziasztok! Létezik az, hogy a 638TS már nicasilos volt?
Köszi
A lényeges különbség a CZ,és a Jawa között a váz és a tank formája('78-'83),de a szíve mindegyiknek a 634-es blokk volt.A régebbi modelleknél is ez volt a helyzet,a magyarázata annyi,hogy két külön gyárban készültek és így különböztették meg a gyártási helyet.(Legalább is én így tudom)
Helló!A leírt számok a hőértékét,és az elektróda mélységét jelzik.Pontosan nem tudom,de ha jól emlékszem 175,225 és 260-as hőértékű gyertyát jelöl a három leírt típus.Ezt egy motoros boltban pontosan meg tudják mondani.Minél nagyobb a hőérték,annál később tisztul le a gyertya(őzbarna szín),meleg időben vagy ha sokat mész nyél gázon ajánlott a nagyobbat választani.Télen ill.,ha főként kis távolságon(pár kilométer) használod inkább a kisebb a jó választás.Ha van még kérdésed szívesen válaszolok!
Tisztelt JAWA tulajok.
Írja már meg valaki, hogy mi a különbség a sima és a CZETKA JAWA
között. .
Nagyon köszi !
Helló mindenkinek! Van egy 250/353-as Jawám, és ugy olvastam N15C tipusu gyújtogyertya kell bele. Jelenleg N19C /0,7 mm/ van benne, elotte pedig N17C-s volt. Azt szeretném tudni hogy mi a kulombség, és hogy használjak-e inkább 15-ost. Koszi!
Különbenis...én nem sértegettelek.Te csípőből lehülyézel...te tettél keresztbe és még sértegetsz is...ejnye ,csúnya,rossz kisfiú!
Tiszta óvoda
Bakker...hány éves lehetsz?!
Dehogy akarok én semmit bizonyítani...az ilyenekhez nem kell bizonyítani...elég sok a sár már rajtuk...
A neppereket utálja mindenki...
évi 1000---jól megy úgy látom...a megelégedettségi ráta gondolom le van szarva...
Persze mikor a fórumodon is kezdett fájni az igazság inkább megszüntetted...GYENGEEEEE!:)))
Az biztos h ezt írtad,de ki az a fasz aki annyit utazik?!Ezt te is nagyon jól tudtad,h többe kerülne a leves mint a hús.
Remélem pár ember megmenekült az átbaszástól.
Mellesleg vagyunk páran akik figyelnek,az uralos oldalon is volt már probléma nem véletlenül tiltottak ki anno a teszveszről se:))
Szerencsére vannak jó haverok akik segítenek a bajban,úgyhogy nem ment méhtelepre a szemeted.CSAKAZÉRTSE.
Hülyegyerek?-ez rád vall megiintcsak:))...de hogy méltóképp reagáljak:
Újat a boltban...szart meg szartól...:))
Évi 1000 adásvételből sajnos van egy két ilyen hülye mint te! szumó voltam!
Szia hülye gyerek! Most ezzel a levéllel mit bizonyítottál? Oda van írva kerek perec hogy hozd vissza és visszakapod a pénzedet.
Újat a boltban! ezt megtanulhatnád! No komment!
=JAWA=ZOLI Köszi szépen a segítséget! Úgy vettem le ahogy írtad!
Üdv!
Hello Döni

Én úgy tudom hogy egy hosszabb M8-as csavarral, szimplán beletekered a belsejébe miután persze leszedted a megszakító bütyköt. Nem vagyok biztos benne hogy 8as csavar, de azért azt úgy is észreveszed ha nagyobb vagy kisebb csavar kell bele. Szépen beletekered majd érzed hogy nehezebb már tekerni a csavar és egyszer csak szépen leugrik a főtengelyről. De azért csak érzéssel bánj a forgórésszel.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv Zoli voltam
Elkelt!
Hali.Megvan még a kopott velorex oldalasod?