Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia! én nem a deknivédővel kapcsba kerestelek meg.... segítséget kérnék ..... látom h mocid újra lett fújva... és azt szeretném kérdezni h mennyibe került ez neked?
válaszod előre is köszi!
üdv:Tomi
Sziasztok! Nekem egy olaj dekni védő kellene karbonból, amit csak rá kell ragasztani és kész, mivel kicsit macerás lenne ki javítani azt ! A képen nemtudom mennyire látszik, de egy olyasmiről lenne szó! Valaki foglalkozik itt ilyesmivel?
Szép!Saját munka, vagy szakember?Árban mennyiből jött ki?
VTN folia...
Köszi, sztem olyat tudok venni...
FBS-el!
Sziasztok.
GSX-R 1000 K3-K4-hez keresek vázvédőt.
Nem sürgős... tegnapra kellene.
Aha. És akkor késöbb ha kell, le lehet pajszerolni?
Nekem hőálló szilikont mondtak, és azzal is van fent, jól ki kell nyomni, hogy ne maradjanak alatta levegős részek(felpróbálod, leszeded, illetve kopogtatással lehet ellenőrizni)
Kérdés! Karbon deknivédőt mivel érdemes rögzíteni a deknin?
Énmeg Neki válaszoltam, nem volt hangulatom visszakeresni melyikre is kellene válaszolnom.
ColdF 10000kemény ft.
én a fóliáról beszéltem, nem a karbonról. Olvasd el az előzményt is.
mennyiért adod?
lehet... szomorú... nem is kicsit... de akkor mégiscsak marad a sufni-polír... esetleg még majd nézek 1-2 helyet,ahol talán elvállalják...
tudom, nem topictéma, de nem tudtok BPesten helyet, ahol políroznak rozsdamentes acél dobokat? :?
A dobon lévő hőt simán bírja,csak az alulemez mésképpen tágul ill.zsugorodik mint a karbon azt előbb utóbb elválnek útjaik,ezért nem szokták bevonni.
Meg őszintén mondjuk mondok rá 15-20 rugót hogy bevonjam és azt fogod hinni hogy haragszom,de a sok pepecs miatt nem éri meg,ocsóbért,garancia nincs rá mert ki tudja megmarad e rajta.
Annyiért már lehet lősz egy használt karbondobot magadnak,és mindenki boldog
Miért is ne lehetne? Nekem a sima kipufogó van bevonva karbonnal, és a szegecsekkel megfogva
Epoxiról volt szó, nem?
Nekem karbon Yoshik mentek fel, a dob éget. Nem hiszem, hogy nem folyik el rajta a matrica.....
jah, és fontos szerintem a hangsúlyt arra az "alapjáraton" szóra tenni...
fincsi kép...
de ahogy elnézem ez sem kánikulában, nyáron lett fényképezve...
és ahogy a kinti hőmérséklet nő, úgy nő az alkatrészek hőfoka is... vagyis szerintem ami itt 150 fok, az simán lehet melegebb környezetben, ahol nehezebb a hőleadás, akár 200-250 is...

amúgy nekem mindegy, csak valaki már csinálná meg a kipufogóm...
Tessék egy "thermo"kép egy CB1300-ról alapjáraton működve...
Sztem max. a leömlőnél lehet 300 fok fölött a kipufogó, a hangtompítónál még 100 fok sincs (főleg ha átmenő a dob és mondjuk alu a köpenye) - hiszen ált. kézzel meg lehet fogni üzemmeleg állapotában is!
nah, látod, ezt nem tudom... :)
de egy kipufogó is lehet melegebb, mint 300 fok... ;) szóval, ha az a csúcs, még akkor is gyenge lehet...

Viszont sajnálom, hogy nem lehet valszeg megoldani, azt hittem (lányos zavaromban :), hogy az utólagos karbonozás bevett szokás...
Ha ennyire körülményes, akkor lehet, hogy mégiscsak a polírozásnál maradok... csak ne lennének azok a mély karcok... :(