Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

35000 Sk-t az forintban nem tudom mennyi,
vegyuk ugy hogy 1 Sk 6 forint
35000.6 = 210000 Forint
te mennyire gondoltál, mennyit kérnél érte? 200körül?
a vizsgán átmenne ha lennének rajta irányjelzok hátso lámpa stb.

a határon átviheted gond nélkul,mert a vám vagy mi akar az lenni ,minden el volt intézve.

de nem tettuk fel rendszámtáblára,mert még nem volt jogsim.

egyszer kaptak el a zsaruk,akkor is egy vendéglo elott probáltam berugni,csak nem volt benne benzin.
a rendőrök elől elmész, vagy megállsz és 50 ccm ként használod? igaz nem ismerem a külföldi szabályokat de nem vágom hogy hogyan lehetne áthozni egyátalán!? megvan minden papír, le tudom vizsgáztatni 125 ösre?
18 leszek,csak autoval.
es egyszer voltunk Gyorben robogoval alkatrészér.

Galántán lakok,az kb 100 km Gyortol.
nem surgosen elado,mert SUZUKI bolond vagyok de ezt a motort kedvelem és szeretek vele járni,még nem jagyott cserben soha ha jottek a zsaruk akkor sem volt már rá példa sokszor.
ideális az eladásra tavasz lenne,mert addigra fog elkészulni az alváz világítás és szeretnék vele még egy kicsit nagyolni.

elektronok nélkul 21 - 18 as kerekekkel,uti - és krosz gumikkal egyutt kb 270ezer forint + alku lessz de nem surgos.
nem kell még a pénz,majd ha igen akkor lessz nagy kedvezmény.
hány éves vagy? szoktál átjárni Mo-ra?
ti nem szoktok leljebb olvasgatni?

nembaj,olasz papirokkal van,valamikor onnand volt behozva.

én tisztelem becsulom a motorokat,akármien legyen az ,én átt tudok ulni egy 600-as GSX-R-rol egy 125 DT-re.nem fogom nyúzni mint sok ismerosom sajnos.
nekem ez a motor arra szogáll,hogy az eggyik falubol átmenjek a másikba,ha nincs kedvem terepezni a SUZUKI-val,akkor berúgom a kawát és átt megyek foúton.

nem vagyok az a fajta aki nyúzza 140km/h -n a motor ,én inkább a csajok elot gyorsulok eggyet és kinn az országúton 80 max 110 km/h val szokok menni.
ha valami adat érdekel kérdezz
és amúgy sűrgősen eladó vagy nem sürget a dolog? a papírjaival mi van? te hogyan használod? 50 es ként?
hhhm! megfontolando! van valami baja a motornak?
menj leljebb az a supermoto forma az enyém,van három kép is.
raksz fel róla egy képet?
1000 ccm menyit kínálsz az enyémért?

olasz papirokkal,megy mint a bolond és kituno allapotban van.
lehet elektron kerekekkel vagy excel alu cross kerekekkel vagy mind ketto.
szevasz.
neked mien évjáratúd volt TS 125 ugye?

a huskyd mien? WR vagy WRE?

a haverom nyáron vet HUSKY WRE speciált supermotora motocross papirokon supermoto kerekekkel.
elol van neki gyárilag 120/90 -17 hátul 160/80 -17,35 loero 140 tépi 100-at pedig 8-9 másodperc kozott.
az elektronokat 5000 Sk-ert vettem kb 30-35 ezer forint egy grammot sem dobnak,+ egy vadonat uj elso gumit kaptam hozzá.

én a suzukival személyesen megvagyok elégedve,addig amíg nem volt suzukim addig azt hittem hogy szar,mert a haverok mondtám,meg hogy a leg gyengébb bla bla bla...

amiota meg vettem suzuki bolond lett belolem más nem is kell,de azért meg vettem a kawat hogy legyen mit butykolnom.

a Honda meg a Kawa azért jok mert sok az alkatrész,és japán, a suzuki az azért jo mert suzuki es kibaszottul megy.
most sporolok egy 125 ccm RM-re 01-02 es évjárat HGS dob,HOT-RODS hajtokar NTN csapágyak,.....
irj vmit.
nemtudtok jó kdx et maximum 250 körül? nagyon szeretnék venni egyet! 125 öset!
én is az nsr felnikkel szemezek a husky-ba jó lenne egy szett.
te menyiért jutottál hozzá?

az én volt suzim, én meg voltam elégedve akkor vele.
a véke és a telói hihetetlen jók. szerintem veri a kategiriában az öszest

ismerem régen azt a kawat,szép meg jo meg jo lenne ha lenne ,de az 6-700ezer forint az enyém csak 240 max 300 ezer forint,na meg az évjárat,8 év az 8 év.
menésre kb ugyanaz,max a hangja más.

elvállalnám azt a dobot
ezt a supermotot figyeld

http://www.bikepics.com/kawasaki/kdx125/02/pics.asp
ha jol emlékszem akkor kdx létezik
50ccm
75ccm
100ccm
110ccm
125 ccm
175 vagy 180 ccm
200 ccm
220 ccm
250 ccm
320ccm
400 ccm

talán ketto kategoriat kihagytam,nem emlékszem fejbol,de nézzétek me
http://www.bikepics.com
a SUZUKIm eppen felujjítás kozben,még hiányzik a hengerem + a dob a képrol
Szevasztok.
elkopottabb kroszgumik voltak mindketton 7-9 mm mintával.
az élettartam nem csokken ha megfeleloen használod a mocit + motocross olajat használsz.
a fogyasztás kissebb bármien hihetetlen.nem fogom magyarázni.
es rendszeresen takarítod a szurot+karbit,nekem ez a hobbim minden hétvégén motorozás után nagy takarítás.
és tuti hogy pénteken elso rugásra be fog gyulladni.

kdx-esek ha még nem szedtétek ki a fújtásokat a dobbol akkor éppen itt az ideje.
az élettartam és a fogyasztás nem novekszik,de a teljesítmény hatalmasan megugrik,+ egy 125 ccm-es motocross kipufogot és garantálom hogy ha a hengeretek+dugo+gyuru jo alapotban van,akkor 30 loero felett lesztek.

megprobalok kepeket feltenni az en kawamrol.

szupermoto felépíttéssel /az elektron kerekek HONDA NSR-bol szarmaznak/

és kroszgumival lett mérve?
amúgy meg az 1,7 mm az kibaszott sok, akkor már teljesen átalakult a dugatyúárnyékolása a motornak, lehet hogy nagyob lesz a teljesitmény de jelentősen nagyobb a fogyasztás és jelentősen kisseb az életartam.
ha a kawákrol akartok tudni valamit vagy akármi másrol,akkor ezt nézzétek meg
http://www.bikepics.com
szevasztok.ujfiú vagyok koztetek.
SK-rol vagyok remélem nem fogtok megkovezni.

csak hogy érjen a tagsági van egy KDX 125-os 1994 es
de e kedvenc gépem a SUZUKI TS 125-os 1995
mind ketto meg van tuningolva.
a KDX dob fujtás nélkul,ARROW kipufogo,a ,,power" is hangolva van,most készulok a hengerfejet kissebíteni a nagyobb nyomás érdekében

a SUZUKI-ra szereztem HONDA CR 125-rol dobot,de az eredeti is ki volt szedve és a kipufogo is a HONDArol van,a hengerfej 1,7 mm-rel kissebb,a ,,power" maximálisan kivan nyitva,kis fordulat nemnagy eresztés de 9000 for. után más világ kovetkezik egészen 13400 fordulatig.jelenleg uj dugattyúra várok,a régi 4 éves volt.

a teljesítmény a kdx-en lemért 32 loero végsebesség 135 km/h a gyorsulás 0-100km/h-ra 8,7 másodperc eredeti áttétellel fogyasztás 8,5 liter

a SUZUKI 35,4 loero szintn lemért,eredeti áttétellel 145 km/h gyorsulás 9 másodperc,de az áttétel most rovidebb végsebesség 130 km/h de 7 másodperc 100-ig fogyasztás 7 liter max.

amúgy a kmx az sima enduro olyan mint a DT 125 LC 1985-tol 1989-ig kuldetése úti enduro.

a kdx alapja a kx csak le van fújtva /a dobja ugyanúgy mint a kmx-nek ezt nemtudom honnand vettétek/ pl 2 gyurus a dugatjúja,kissebb karburátor,de a váz 90 % ugyanaz.
/mind kettot birtoklom / 94-es kdx 96-os kx

ne nézzetek le a helyesírás miatt,mivel sk-rol vagyok,a lényeg az hogy benzin orult vagyok és imádom a loeroket 2-és 4 keréken is.
16 évesen tuningoltam egy SKODA MB 120 típusú autot.
csáó!

kawakdx neked meg van még a motorod?