Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hú bocsi! Azt hittem h üléspúp a ti cuccotok.
Bocsi.
Milyen színű a 15 ropis cucc?
Hol vagytok helyileg?
Engem lehet érdekelne.
Hali, nálunk van 15E-ért.
Kössz a jótanácsot.
Reméltem is ,hogy függöséget okóz!
Halli Ördög!
2 dologra kell figyelni az egyik hogy elég erős e a tested a több G-s gyorsuláshoz, a másik meg hogy függőséget okoz.
Ez a két elviselhető típushiba van a 12 es-nél.
Helló mindenkinek.
Azón gondolkodom,hogy majd veszek én is egy Kawasaki ZX12R-t,ha a cash ugy jön össze.
Kérdezném az ide beíró ZX-12R tulajoktól mire figyeljek ha megnézek egyet.
Persze a szókásos tulajon,vázdeformácíon(törés miatt) és kopoalkatrészeken(lánc,lánckerék,fékpófa,gumi,stb)
kívül?
Tegnap vot nállam a srác aki megvette a motoromat,elég érzékenyen érintette az utánfutóbetyár,és azt mondja bármikor összehozhattok egy gurulást,ha Te is gondolod. A száma: 70 558 2843. Egyébként jó gyerek,én már ismerem vagy 6-7 éve...
Az sajnos ripityára tört!De ezek a műanyag fülek az enyémen is kakák!Majd télen +mókolom.
Nekem meg az a két kis idom ami a két oldalsó idom között van kis 3szög KÉNE
Kelló Taki,Emilem:zsolt.szollosi@citromail.hu Küld ide a teló.számodat,és megegyezünk!
Szeva Szőllő!El tudjuk boltolni?
Nekem van1 plussz,a bőrözés sérült de nem törött +ilyenek.Nekem+a hátsó ülést helyettesítő púp kőne!Nix valakinek?
Az asszony benne van,a motorvételben,sőt legjobban Ő ellenezte az eladást is,de nagyon kellett akkor a pénz,mert lakást vettünk. A gyerek miatt tényleg nagyobb a felellősség mint eddig,dehát a 12-őn is kétfelé mozog a gázkar,úgyhogy ha majd láttok egy ezüst 12-őt poroszkálni a pótos IFA mögött,az én leszek.........vagy nem......
Szasztok!Valaki tudd hátsó ülést olcsón?
ez pedig a volt hayabusám:akra dob sprtlégszürő bukogomba kék túraplexi egyedi ülés stb
Hellósztok

egy közeli ismerősömnek volt zx 12 ese és egy nyáron át hajtottam a gépet!én magasnak találtam és kanyarba kicsit bizonytalan volt !aztán ősszel vettem a busát és nem bántam meg 2000 es évjárat még a tiltás nélküli busa!gyorsuásba és végre nem igazán volt külömbség a kettő között!erőkülömbség meg hát szerintem utcai használat mellett 1 átlag ember nem igazán vesz észre 3 LE!cserélgetünk probálgattuk a másik motorját nekem a busa magabiztosabb volt kivéve az első féket mert az a zx12 esen fényévekkel jobb volt!2 évig volt meg a busa nyár közepén adtam el sajnos anyagi gondok miatt!most azért veszek másik motort mert kétszer nem veszek ugyanolyat sajna az új busára meg nincs elég lovém!vagy GSX-R 1000 vagy ZX12 R!zx csak zöldbe az e legszebb szerintem!ezzel sokat mentem raptor dob de 8 centit levágtunk belőle hogy szojon hát nagyon szólt mra plexi
Bárdi! Remélem a család is támogat a vissza üzletben.
Mesélted h van kiskölök. Vigyázz ám magadra. Ez igazi felelősség.
Jaja
zx12est alázni az nem szép dolog főleg nem a Busásoktól.
Nem azért mondom de Bús lehet a Busa mert legyőzőre talált. Nem csak utcán Hanem versenypályán is.
Én gyorsulok a Géppel és A teljesen kihegyezett levegős váltós lehúzatott busa csak 0,021el vert meg 402méteren. A szériának pedig semmi esélye. Most már lehúzattam a gépet 3 cm-rel Így később áll fel. Mármint a moci. Ja nekem kellett egy gyári 9 es áttétel és igy már őrület mit csinál. Lassabban gyorsul viszont hosszabb a gang és így jobbat tud 402-n. De most tesztelek majd egy 43 fogaskereket hátra. Számításaim szerint ez lesz a tuti. A Busa előtt is le a kalappal. Haverom 70ezret ment vele minden gond nélkül 300as tempókkal. Ez így igaz. Csak az a baj vele, hogy kicsit nehéz. Duci a picike. Ez van. A KillerKawa Vonalai sokkal agresszívebbek(2001 után főleg). Viszont én beszéltem olyannal is aki busára akarta cserélni a 12-est mert azt mondta neki túl kezelhetetlen a paripa
Csak néhány adat: 1375cc 100 lóerő 5000-es fordulaton, 210 lóerő 10.000-en.
Ezt úgy értettem,hogy semmi baja nincs a gépnek,de ha tuningolni fogom akkor 14-es blokkot kap.
De sajna én is hírdetem.Külföldre megyek melózni és aztán nem akarom,hogy csak itt álljon.De ha megmarad az sem gond mert lehet bele venni 14-es blokkot!
Hi!
Jahh de nem tudom mire verik magukat!
Én azt olvastam, amikor kijött a gyárból a gép (prototípus) újságírók is tesztelhették(motoros).Amit ők írtak és lemérték a teljesítményt stb... az meghaladta a Hayabusa-ét.Csak éppen jött az a szerződés ugye,hogy teljesítmény stb... így megnyírbálták picikét.De én nem érzek rajta semmit,hogy gyenge lenne.Mivel én közlekedni használom nem versenyre.
Üdv
Ez számomra is érdekes,mert általában a Busa tulajok világba tiporják a 12-t,hogy az egy mennyire szar motor a Busához képest!És tessék,íme egy kivétel!
Köszi.
Tudom hogy csúnya de plusz 15 ló. Valamit valamiért.
Most egyébként a gyári van fennt.
Végre egy busás aki rájött mi is az a Hypersport motor.
A busának köze sincs hozzá
1.4 M-ért ment el,de össz-vissz volt benne 14000 km,meg sok-sok extra. Az új gazdija megmérette,211 le főtengelyen,183 keréken. Ment is nagyon szépen...de ahogy nézem az árakat,már 1 misi körül is kínálnak 12-ket,mondjuk elég kalandos életük lehetett,de az is lehet,hogy csak nagyon eladók. Én azért tartottam ki az árát,mert tudtam,hogy nagyon jó,hát még járatós volt amikor hozzám került,és egy ilyen magamfajta műkedvelő nem-igen bír benne kárt tenni,hacsak le nem zuzza,vagy elhanyagolja. Szerintem az mindent elárul,hogy 1 szezon után,azzonnal visszavásárolom,ha kibirom bulizni a bankkal. De akkor ez már örökre megmarad,mert ez a motor egyszerűen mindent tud,amire nekem szükségem van,vagy lehet a jövőben. És szép,és imádom,és hiányzik!