636-osom volt.Ja idom az sajna
még nixxx.üdv
az autós volt a hülye igy nekem nem került szinte semmibe a Szavu megjavitotta.Igy ócsóbb a pályagép lehet zúzni és utána még mindig el lehet passzolni.Meg én is szaladtam már bele abba a hibába 6kilóssal akartam eggyütt venni a féktávot,rajtam nem maradt bőr a motoron meg idom(annó 1998 gsx-r 1100).itt elég jó pálya gépeket szoktak kínálni és elég durván lehet néha a kessel alkudni.Úgy hogy hajrá!
)a hátulja meg ha meg is indul egy kis gázelvétellel már visszatalál az ívre nem kezd táncolni a gyári Dunlop 208 és a Metzeller Rensport-Racetech-el legalábbis.Mást még nem próbáltam.Persze ehez be kell jól állítani mindkét rugóstagot mert a gyári beállítás főleg a hátsó iszonyat keményre volt húzva,mondhatni két személyre volt állítva amikor vettem annó.
,de el is adtam akkor vettem a gixert
.Mindeközben a nagy
beteg állományban volt.
én a napom végén csak a garázsba néztem be és láttam egy gyönyörű fekete/arany aszfalt szörnyet
szép az élet
.De mindezt megfejelendő saját 12-esemet is ki kellett vinni tankolni meg levegőt fujatni.Hét hónap után 1bárvolt a gumikban,ja és mindezt munka időben.Asszem nem váltok m.helyet
.De ilyet kívánok nektek is.üdv
hiába jobb a reakció időm.Na üdv Szöllő
.Nem tóm,hogy a zzr14nek jó e bele a motorja mert ilyet esetleg lehetne nézni bele.Ja ez full ráér mert erre már nixen stexem!
Halihó
Most vettem egy Zx12-t, s van egy-két kérdésem a tapasztalt társakhoz:
- Budapesten kit ajánlotok normál szervízelésre
- olaj: eddig minden motoromba Castrol R4 került. Szerintetek megfelel-e ide?
- gumi: érdemes-e valóban a gyári kétszázas helyett 190-es mérettel járni, s ha igen /50, vagy /55 méretben?
Üdvözlettel:
Domi