Nincs beállítva a futómű, pattog az eleje mint állat. Viszont a segge nagy tempós kanyarnál mintha kicsit pumpálna
De lehet csak szar az út.
De azért küldheted azt a kis puskát, legalább lesz valami fogalmam erről is
mert attól jobban kanyarodik
.bár én ki nem cserélném a gyári rugókat,mert azt is lehetetlen kimotorozni utcán
.be van állítva a futóműved a súlyodhoz? nagyon jó tud lenni,ha be van lőve
,kérdezd Tevét,uj motort csináltam neki
,
.ha kell e-mailbe küldök egy kis puskát a beállitáshoz
.
bár már 1 hónapja nem emeltem egy deka súlyt
Holnap újra kömény leszek
mert kb 10 kör után leszakadna a kezed ...meg a vállad az izomláztól ...
csak jön a por meg a sóder
Ezért gondoltam inkább, hogy pályára kinézek betyárkodni. Nem akarom összezúzni közúton a gépet. Főleg akkor, ha szembejön a kamion
hamar el fog menni a kedved tölle
de persze arra jó hogy megtudd a mocid határait kanyarban
Azért gondoltam a cserét, mert alacsonyabb lenne+ (gondolom) tágabb határok között lehetne állítani. Pályázáson sem lenne szerintem hátrány
Bár most a villarugó+hátsó rugó csere lesz a köv. kiadás
....
nekem benne van egy modosított vezérmű tengely + PCIII serial, akra racing titán rendszer stb stb ... és nagyon nagyon húznom kellett, amikor a k7 suzuki ott volt mellettem csak egy hajszállal mentem el mellette ...
az újabb gépek mellé nem lehet már oda álni vele .. ez van
volt Kawám is pár hát ...
.
nincs is semmi baja .. mindenből a legjobbat kapja
nincs is zörgés csattogás a blokkban semmi zörej
ha lenne felapritanám a láncfűrésszel ami " Honda "
Az enyém való Mórról.
Akkor tiéd volt előtte?