,ezer lóerőt is meg lehetne
,azért ilyen betegek a drag-osok
.
,és ha megszokod meg is unod
,ezért kell néha egy kis plusz,ha nem akarsz másik vasat venni
.szerintem
,én is 15ezer km után úgy érzem,h mehetne jobban is a gép
,mert minden nap hajtom,és megszoktam a teljesítményét
.ez ilyen...
adjatok egy kompresszor beleeee
én meg tegnap este találtam még egy leendő tagot
,egy 2004es tiszta fekete
B3-asa van,micron rendszer,PC,ésatöbbi...nagyon szép állapotban
,remélem beregisztrál ide mert jó arcnak tűnt.
.
Tegnap elvoltunk Pécs/Orfű mocizáson puncikával és barátomékkal. Eszméletlen milyen jó út lenne az az orfűi út, ha a minősége meglenne hozzá és az autósok tudnának rendes tempóban haladni és nem 1-2ben kéne mögöttük szuttyogni........Komló fele viszont kegyetlen jó út van
550km azért kiszííítta az erőmet+pécsi városi kóborlás a dög melegben........
,amikor behúztam,h egyesbe tegyem akkor szakadt el
,és ott fulladtam le egy helyben
.a tiéddel minden rendben
?
ű
Mondom, na azt beszoptad.
de a szervizkönyve vezetve van, és ott nem írja a tárcsa cserét...
persze ez még nem jelent semmit ...
de e kilométer valós benne
, nekem a Gold-frean -el sincs semmi gondom ... de azért az elgondolkoztató,
hogy 24000 km-es motornál miért kell tárcsát cserélni már...
úgyan is ennyi volt a motorban, amikor megvettem, és már ez volt rajta
én maradok a gyárinál megszoktam és kielégitő, nem nagyon van ellenfél hála istennek, beléd meg ritkán botlom mostanság ugyhogy nincs miért aggodnom